Speak the truth.
bump
Anura:
kör! 🙂
du är söt ibland. rädd som en kattunge, dock för tjatig
intelligent är du också
Zerafina:
Försök så gott det går
du ser gulli ut med krulligt hår och allt. vet annars ej vem du är
Zodd:
okej
vet inte heller mycket om dig. ibland låter du vettig, ibland ej när du ger dig in på t.ex diskussioner ang feminism
men du är nog bra
Jag vill ha en ny:>
DeathByLawnmower:
Yeh.
du verkar cool, och snygg. dock för reserveradvet ej mycket om dig. gillade din julklapp.
player one:
du gillar mig.
ja. tyckte du var läskigt lugn i ngn diskussion med ganon. blev imponerad
hade det varit jag hade ganon legat i koma by now. no offence ganon
mynona: e u
du tänker outside the box rätt ofta, och låter ej falsk som många som försöker göra det. du förstår varför du tycker som du gör, och jag gillar dina åsikter och motiveringar.
förstår dock ej anonymgrejen där du inte ens avslöjar din längd. trodde man kom över såntdär efter ett par umiga år
Bell:
Har aldrig fått utlåtande av dig. Vill ha, tack!
du är fin och normal. godhjärtad.
en sån jag kan dricka vin och chilla med utan att det blir stelt, vet nog inte mkt om dig :$
tanklösatankar:
Jag? :)K
tryamkin:
Speak the truth.
vilka är ni då
kukoxo:
du verkar cool, och snygg. dock för reserveradvet ej mycket om dig. gillade din julklapp.
Det är flera som sagt att jag inte delar med mig så mycket av mig själv, typ. Enligt iddqd beror det på min postcount. Men tack.
ansiktsburk, ansiktsburk
mm vill ha en lång jävla textvägg
kukoxo: du är söt ibland. rädd som en kattunge, dock för tjatig
intelligent är du också
ibland bara? :p Jag är väl inte tjatig? :p Men tack för de fina orden 🙂
kukoxo: du är fin och normal. godhjärtad.
en sån jag kan dricka vin och chilla med utan att det blir stelt, vet nog inte mkt om dig :$
Åh, tack ändå När jag skrev i player ones tråd (om hur hn borde uppfatta oss) att jag borde uppfattas som "seriös, välvillig och relativt välfungerande" så svarade hn att hn fick se om hn skulle gilla mig pga tråkiga egenskaper Men jag besitter hellre de där egenskaperna och tråkig än trollig, elak och psykfall, mehe Skulle vilja hänga med dig med, men du får nog lära mig dricka vin