Notifications
Clear all

Vad tycker ni..? kapitel 1/2

Taurus
Topic starter

Jag känner hennes nakna, knottriga hud mot min.
Det är i allafall vad jag önskar.

Händerna trevar över kroppen, likt ett monster som försöker döda sitt byte.
Egentligen vill jag inte, men jag har vant mig, efter några gånger gick det bättre, nu gör det nästan inte ens ont. Jag har lärt mig att koppla bort smärtan.
Även ber jag varje dag till Gud att han ska sluta, än har han inte hört mig.
Jag kanske straffas, för något jag gjort i mitt tidigare liv.

Det var för ett halvår sedan det började, i somras.
Jag och min kompis Lilly var bjudna på fest hos någon hon kände.
Vi hade båda blivit myndiga månaden innan.
Redan när vi kom dit var de flesta smått berusade, skrattade och skojade.
En något äldre kille kom fram till oss, vid namn Magnus, han försåg oss med dricka och tilltugg, ganska söt förresten.
Jag och Lilly satte oss efter ett tag i soffan bland de andra människorna.
Det blev lite utfrågningar om ålder, vart vi bodde och så.
Kvällen flöt på i ett skönt tempo.
Plötsligt känner jag en hand glida ner för mitt ena lår, jag rycker till av beröringen och vänder sedan dit huvudet, för att se vem det är. Till min stora förvårning är det Lillys hand.
Jag ler mot henne och frågar vad det är hon gör.
Hon sluddrar till och säger irriterat
-Äh va fan ingenting
Jag låtsas inte höra hennes svar, och går istället på toaletten.
Det är några i kön före. Magnus dyker upp från ingenstnas bakom mig, lite väl nära står han.
Han börjar smeka mig över rumpan.
- Lägg av Magnus! Säger jag lätt irriterat.
- Okej, okej, ursäkta damen.

Äntligen är det min tur att gå på toaletten, men jag får inte vara själv utan Magnus håller fast dörren så den varken går att stänga eller låsa.
- Men ge dig nu då, säger jag retsamt. Jag måste verkligen kissa.
- Det skulle du tänkt på tidigare. Du får välja, låt mig komma in på samma toa som dig, eller att jag skämmer ut dig inför allt folk som är där ute.

Han lät väldigt allvarlig i rösten och ögonen vågade jag knappast titta på, visste bara att han menade allvar med det han hade sagt.
Så blev tvungen att ta in honom på toaletten. Han hånflinade där jag satt.
- Du är så jävla dum, mumlade han för sig själv.
Jag låtsades inte höra honom, ville bara ha detta överstökat så fort som möjligt.

När jag var påväg att resa mig upp knuffade han till mig, så jag hamnade lite på sidan av toalettsringen, och slog i rumpan så jag blev öm.
- Håll käfen, och rör dig inte!
Jag låg på det kalla kakelgolvet, otroligt rädd för vad som skulle hända. Han började slita i mina kläder, en knapp lossnade och flög iväg från min mörkturkosa blus.
Kände hans äckliga händer upp över mina lår och in under kjolen.
- Snälla sluta bad jag, med gråten i halsen.
Han skrattade bara som svar och fortsatte.
Jag försökte att sparka till honom, men det gjorde det bara ännu värre. Han drog och slet tillslut fick han av min trosorna.
Själv låg jag där skräckslagen och kunde inte göra någonting för att hindra händelsen.

Hans byxor var nu i knävecken och hans kön blottades. Han la sig över mig och pressade in snoppen i mig.
Det gjorde så fruktansvärt ont!!
Kände hur det riktigt brände och sved mellan mina ben.
Tårarna kom rullandes som en flod längs mina kinder, men han bara fortsatte att jucka, det jävla äcklet!
Jag förmådde inte att skrika, ingenting, hela jag var i chock.

Ämnesetiketter

Ja, detta var ju högst..avtändande.[chocked]

ReplyQuote

"Rape is when you pwn someone with your Penis!" [y]

ReplyQuote

Jag vill inte läsa sånt här. [cry]

ReplyQuote

Den suger kopiöst. Gör inte radbyte efter varenda jävla mening. Lär dig att skriva till att börja med. Och du bör fokusera på att vidga till fantasi en aning.

Paper clips.

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote