Dessie:
Kanske bara var någon som var lik mig.
Känner ganska många som är lika dig. Eller så tror jag att jag gör det. Kanske du faktiskt är 22 med pojkvän på en sida, och 14 och singel på en annan. Det är ju ganska vanligt att folk, vahettere, trollar lite på internet.
Dessie:
Han kommer att bry sig då jag har gjort en polisanmälan. Polisen kommer sedan att kontakta sidans ägare för att få ut hans IP-adress. Sedan kommer de att kontakta hans internetleverantör för att ta reda på vem som står på abonnemanget och slutligen kommer han att bli straffad och dömd.
Men helvete vad seriöst du tar situationen då
Dessie:
Äger du sidan kanske? Om inte har du ingen rätt att avvisa mitt förslag.
Jag har rätt att uttrycka mina åsikter och avvisa dina förslag på ett individuellt plan.
Dessie:
Inte jag som sitter och försvarar pedofiler.
Inte jag som är Captain Serious.
Ta och väx upp nu, det är p.g.a sådana som dig vi har idioter som Beatrice Ask på maktposter.
Dessie:
Inte jag som sitter och försvarar pedofiler.
Jag försvarar inte pedofiler, jag motsäger bara din generalisering. Dessutom påstod du att dina åskter är långt mycket mer värda än mina bara för att du är utbildad (inom kläddesign).
Har du någonsin hört om en kläddesigner som hamnat på en maktpost? Som fått nobelpris? Som ens betraktats som intelligent?
Dessie:
Ehh, jag satsar på att bli designer. Lär ju troligen tjäna mer än vad du någonsin komnmer att göra
Siktar på skeppsbefälsutbildning på Chalmers. Ska vi träffas och diskutera saken om sisådär 10 år?
Dessie:
Men shit, lägg ner. Så jävla omoget
Dessie:
Whatever, bitch.
Dessie:
lilla P16.
Vem är det som är omogen?
Jag törs iallafall stå för både min ålder och mina åsikter.
Semi:
glhf
Amen.
Bakric:
Amen.
glhf - Words to live by