Lite liknande. Dock så att det var på g. Sen blev jag ännu mer på G med hennes och min gemensamma polare
Dumt val.
Slumpartad:
Dumt val.
Jaha okej, hur gjorde du sen då?
Nu när du var/är på g med båda två?
Tessis:
Jaha okej, hur gjorde du sen då?
Det fungerade inte. Å sen antog jag att mina chanser med den första var borta.
Tessis:
Nu när du var/är på g med båda två?
Nu är jag inte på G med någon Är dock vän och så med båda, träffar dock bara den andra (den som jag blev lite mer på G med) typ.
Men det jag gjorde var att satsa på den andra. Vilket inte fungerade så bra. Å med det sabbade jag typ chanserna med den första.
Slumpartad:
Men det jag gjorde var att satsa på den andra. Vilket inte fungerade så bra. Å med det sabbade jag typ chanserna med den första.
Jaha okej segt ju.
Ångrar du ditt beslut, när du tog den andra tjejen som det ändå inte blev något med?
Jag har själv valt, men vet inte nu om jag valde rätt.
Jaa, men kan ju inte ha båda två (om inte båda går med på det)
Tessis:
Ångrar du ditt beslut, när du tog den andra tjejen som det ändå inte blev något med?
Ja och nej. Kom innan det precis ifrån ett jobbigt förhållande, så kanske var bäst att hålla mig ensam ett tag. Dessutom tror jag den första tjejen har lite för höga krav för att jag skulle passa dem
I slutändan är det nog bäst ändå, då jag ska flytta rätt långt bort nu
Tessis:
Jag har själv valt, men vet inte nu om jag valde rätt.
Du kan inte veta för ens efteråt. Men se det från den ljusa sidan: Singellivet är rätt så trevligt ändå! Tycker i alla fall jag
Slumpartad:
I slutändan är det nog bäst ändå, då jag ska flytta rätt långt bort nu
Jaha okej men då kanske man inte ska ha så bråttom
Jaa blir jobbigt om man inte passar in på tjejens krav, kanske inget man ska ha då
Slumpartad:
Tycker i alla fall jag
Nee, tror det kommer ta ett tag nu innan jag märker det. Jo singellivet är ganska nice men för min del gör det inget om jag hittar en ny (Skulle bli ganska bra) eller förblir singel ett tag till
Tessis:
men för min del gör det inget om jag hittar en ny (Skulle bli ganska bra) eller förblir singel ett tag till
Nu känner jag så med. Hittar jag någon så hittar jag någon. Annars kan jag behålla hela min 120säng för mig själv
Slumpartad:
Nu känner jag så med. Hittar jag någon så hittar jag någon. Annars kan jag behålla hela min 120säng för mig själ
Jaa exakt Låter bra !