Aviseringar
Rensa alla

Vältränad...?


Allina
Ämnesstartare

isola:

men lilla barn du är ju jätteliten på bilden herregu

Skoja inte ._.

Fingerprints:

är väl precis lika naturligt som vilken kroppsform som helst. Tycker det är dumt att kalla en kroppsform (minus alla de där musklerna hon bestiger) som man faktiskt kan ha från grunden onaturlig.

Jag håller med, det är inte okej att trycka ner någon för att den är "tjock", men att trycka ner någon för att den är smal verkar helt naturligt. -.-


   
SvaraCitera

Allina:

Skoja inte ._.Jag håller med, det är inte okej att trycka ner någon för att den är "tjock", men att trycka ner någon för att den är smal verkar helt naturligt. -.-

Ja, det där har alltid stört mig så jäkla mycket, mina vänner i högstadiet höll alltid på och pikade om hur smal jag var, hur kul är det? Och de förstod inte alls när jag förklarade att det var jobbigt?! Men hade jag påpekat att någon var tjock hade jag säkert åkt på en käftsmäll


   
SvaraCitera
Allina
Ämnesstartare

Fingerprints:

Ja, det där har alltid stört mig så jäkla mycket, mina vänner i högstadiet höll alltid på och pikade om hur smal jag var, hur kul är det? Och de förstod inte alls när jag förklarade att det var jobbigt?! Men hade jag påpekat att någon var tjock hade jag säkert åkt på en käftsmäll

Ellerhur! Så jävla orättvist!


   
SvaraCitera