Notifications
Clear all

vafan ska jag göra? -.-

Topic starter

Image

ReplyQuote

HONOM! [mad]

[crazy]

ReplyQuote
Topic starter

Påminner mig om en jävla wannabee i min skola... han är fet, tittar jämt på mig och tror att jag tänker titta på honom för att han har köpt någon ny tröja eller något annat haha
Han är typ emo men han en dag kom han med biker handskar och ett malteserkors och nu har han köpt ett par kängor som på långt avstånd skulle se ut som mina undergroundskängor med stålhätta men det är bara något skit han köpt på din sko eller vad fan det heter... (såg exakt dom skorna där en dag)
Det slutar väl med att han ska skaffa långt hår för jag har det.
Asså det här kanske låter jävligt ego men det märks tydligt att han bara är en wannabe efter mig och jag avskyr wannabees, det hade varit en sak om han verkligen tyckte om hårdrock och inte låtsades vara någon annan men om han inte är det bör han inte försöka ändra på sig.
Kanske borde tas som en komplimang men det går inte, jag kan inte ta folk som från en dag är emo och nästa dag låtsas vara hårdrockare och massa annat, det går licksom inte.
Jag tycker det är jävligt jobbigt iaf, känner mig stel och låst när han är i närheten och jag gömmer mig typ bakom folk jag känner om jag vet att han är i närheten. [tired]

ReplyQuote
Topic starter

Cruento:

Asså det här kanske låter jävligt ego men det märks tydligt att han bara är en wannabe efter mig

jo, det är det jag menar. för att personen man är kär i ser ut, är, eller
gillar något ska man inte bli precis så. man börjar inte gilla någon för det, man bara börjar hata dem.

ReplyQuote
Topic starter

mmusic:

jo, det är det jag menar. för att personen man är kär i ser ut, är, eller
gillar något ska man inte bli precis så. man börjar inte gilla någon för det, man bara börjar hata dem.

[y] ja det är bara drygt...

ReplyQuote
Topic starter

mmusic:

han

mmusic:

han

mmusic:

han

mmusic:

han

mmusic:

han

mmusic:

han

mmusic:

han

Honom heter det.

ReplyQuote

Alltså, du är sjukt mycket mer patetiskt än jag trodde, haha. Väx upp och sluta vara så jävla egocentrisk så kanske det kan gå bra för dig i livet, lilla vän.

ReplyQuote
Topic starter

mmusic:

JAG MÅR FETT ILLA DÅ JAG TÄNKER PÅ HAN, JAG SPYDDE I KÖKET
IDAG FÖR JAG MÅR SÅ ILLA AV HAN OCH IGÅR VART JAG DEPRIMERAD
FÖRATT JAG TÄNKTE PÅ ATT ETT ÄCKEL VAR KÄR I MIG!! BLÄ!!

Låter inte dom du är så sexy häller men :O N T: bli kär i mig eller nån annan och säg de till han så slutar han.
alternativet är du blir tillsammans med han och är ett svin mott honom eller knuffar han från en trappa.

ReplyQuote
Topic starter

cannabis:

Låter inte dom du är så sexy häller men :O N T: bli kär i mig eller nån annan och säg de till han så slutar han.
alternativet är du blir tillsammans med han och är ett svin mott honom eller knuffar han från en trappa.

TRÅDEN ÄR GAMMAL! inse.

ReplyQuote
Topic starter

mmusic:

TRÅDEN ÄR GAMMAL! inse.

November eller ? de verkar som dina problem är korta som fan !
Hoppas ingen tar dig seriöst mer i ditt liv.!!!

ReplyQuote
Topic starter

cannabis:

November eller ? de verkar som dina problem är korta som fan

jag fixade problemet 2 veckor efter att jag skrev dehär
och jag kan inte rå för att jag kunde fixa problemet så fort.
dah

ReplyQuote
Topic starter

[smile]

mmusic:

jag fixade problemet 2 veckor efter att jag skrev dehär
och jag kan inte rå för att jag kunde fixa problemet så fort.
dah

asswipe!

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote