Notifications
Clear all

Våga flirta! Vill du vara med?

FlawsAndAll:

Det gör jag också, jag snackade mer om man åker utomlands, eller turister, praktiserade på Dressman för några år sen och då var det en Engelsman som var på semester och han var rätt rak på sak,

Vad hände då?

FlawsAndAll:

And I'm one of them! Fast det finns ju både skrot och korn med rötter från alla olika delar av världen!

Mjo, min poäng var att en svensk kille inte har någon direkt fördel i den "striden"
kommer du in och tjejen tycker du är svinhet redan från början måste du göra en tabbe för att det ska gå fel, om hon tycker du är ful är det kamp i uppförsbacke.
Men livet är orättvist, alla drar vi inte vinst i det genetiska lotteriet

FlawsAndAll:

Haha det låter dock lite överdrivet och jag misstänker att det lär skina igenom ganska rejält! Jag skulle satsa på "Hej!"

Tydligen funkar det, de har gått pick-up artist kurser och jag funderar på att ta en själv.
Lite sjukt att det ska behövas dock men världen förändras ju 😛

ReplyQuote

Pappbox:

Vad hände då?

Nej men han frågade om jag ville träffas senare på en fika eller nått men han var som sagt rätt mkt äldre... eller snarare jag var rätt så liten och tyckte väll inte att en dejt med en 20år (+ -) äldre snubbe som var från ett annat land verkade så intressant [crazy]

Pappbox:

svensk kille inte har någon direkt fördel i den "striden"

Det beror ju på (ja det gör det alltid!!) finns rätt många heta helsvenskar också! Men jag dras till killar som ser lite farligare ut och den alldagliga gymnasiesvensken (kille) brukar se rätt mesiga ut! [crazy] Men det finns ju som sagt både skrot och korn!

Pappbox:

Men livet är orättvist, alla drar vi inte vinst i det genetiska lotteriet

Jo, men hur kul skulle de va om alla var lika snygga?? Och om skillnaden mellan 10-poängarn och 0-poängarn var mindre skulle vi ändå uppleva den lika stor eftersom vi inte sulle veta något snyggare/fulare än det vi sätt! (hängde du med där? haha) [shake][crazy]

Pappbox:

Tydligen funkar det, de har gått pick-up artist kurser och jag funderar på att ta en själv.
Lite sjukt att det ska behövas dock men världen förändras ju 😛

Vad gör du i dagsläget och vad är det som funkar/inte? Inte ska man väll behöva sånt?

ReplyQuote

FlawsAndAll:

Nej men han frågade om jag ville träffas senare på en fika eller nått men han var som sagt rätt mkt äldre...

Hur började hela samtalet eller gick han bara fram och sade det rätt på?

FlawsAndAll:

Det beror ju på (ja det gör det alltid!!) finns rätt många heta helsvenskar också! Men jag dras till killar som ser lite farligare ut och den alldagliga gymnasiesvensken (kille) brukar se rätt mesiga ut!

Mjo, har tyvärr sett rätt många killar som ser helmesiga ut och det kan jag förstå att en tjej kan tycka är oattraktivt.
Däremot finns det invandrarkillar som ser mesiga ut med 😉

FlawsAndAll:

Jo, men hur kul skulle de va om alla var lika snygga??

Tråkigt blir det då ja 😛 men man kan alltid önska att man var mörkare för det är lite lättare då 😉

FlawsAndAll:

Vad gör du i dagsläget och vad är det som funkar/inte? Inte ska man väll behöva sånt?

Jag har i dagsläget lagt allt på is till fördel för träning och tävling så just nu bryr jag mig inte så mycket men innan var det väldigt svårt just med kontakten.
Man försöker prata och väcka intresse men det är svårt när tjejen inte direkt ser något hos en och jag är väl inte så duktig på intresseväckandet, därför det floppade.
Roligaste tjejen jag försökt prata med stoppade mig efter vi pratat ett tag och sade "Du, jag är ledsen men jag är bara ute efter asiatiska killar"
jag började garva, önskade henne lycka till och gick ^^

ReplyQuote

Pappbox:

Hur började hela samtalet eller gick han bara fram och sade det rätt på?

Jag "jobbade" ju där så han började med att be om hjälp med något, sen frågade han ganska rätt på ja 😛 Kan ju säga att det nog är det sättet jag föredrar bäst när det kommer till att bli "upp raggad" även om det kräver att man är ärlig och inte slingrar sig för mkt som många brudar gör! Men jag tycker det är ganska skönt för då vet man på en gång vad killen tänker 😛

Pappbox:

Mjo, har tyvärr sett rätt många killar som ser helmesiga ut och det kan jag förstå att en tjej kan tycka är oattraktivt.
Däremot finns det invandrarkillar som ser mesiga ut med 😉

Haha jo sådana finns ju också! 😛

Pappbox:

Tråkigt blir det då ja 😛 men man kan alltid önska att man var mörkare för det är lite lättare då 😉

Haha jasså?

Pappbox:

Jag har i dagsläget lagt allt på is till fördel för träning och tävling

Vad tränar/tävlar du med?

Pappbox:

Man försöker prata och väcka intresse men det är svårt när tjejen inte direkt ser något hos en och jag är väl inte så duktig på intresseväckandet, därför det floppade.

Ja asså det måste ju finnas något som väcker intresse, annars blir det ju inte mkt mer än så. Men jag tror att många killar (liksom tjejer) är lite för kräsna och väljer lite över sin egen förmåga, och eftersom den andra i fråga anser sig förtjäna ännu bättre så finns inget intresse... Men jag vet inte, det är bara en tanke som jag inte har undersökt speciellt mkt! 😛

Pappbox:

"Du, jag är ledsen men jag är bara ute efter asiatiska killar"

Hahahahahha xDD

ReplyQuote

FlawsAndAll:

Kan ju säga att det nog är det sättet jag föredrar bäst när det kommer till att bli "upp raggad" även om det kräver att man är ärlig och inte slingrar sig för mkt som många brudar gör! Men jag tycker det är ganska skönt för då vet man på en gång vad killen tänker 😛

Bästa sättet, på jobbet eller rakt på sak menar du? 😛
Ser många tjejer i affär och många med ring på fingret...inte kul att gå på den niten i en affär där man är stammis för då blir det pinsamt

FlawsAndAll:

Haha jasså?

Yep, mörka ögon brukar funka rätt bra 😉

FlawsAndAll:

Vad tränar/tävlar du med?

Submission Wrestling (MMA typ) och lite i BJJ
Har gymmat länge nu och det förlorade sin poäng så jag började med kampsport istället för jag ville tävla och det gick rätt snabbt

FlawsAndAll:

Men jag vet inte, det är bara en tanke som jag inte har undersökt speciellt mkt! 😛

Klart många vill ha någon snygg, så alla siktar väl mot stjärnorna och når till trädtopparna antar jag
Inte kul att gå hem med någon som inte är intressant eller i vissas fall snygg så det är väl därför många nekar för de tror de kommer få bättre
Jag vet faktiskt inte heller 😛

ReplyQuote

FlawsAndAll:

Hahahahahha xDD

Pappbox:

Jag vet faktiskt inte heller 😛

Pm funkar utmärkt för Chatt. Det gör inte plus-forumet.

ReplyQuote

Jonnybravo91:

Pm funkar utmärkt för Chatt. Det gör inte plus-forumet.

Tycker nog inte att vi skrivit något som gått utanför syftet med denna tråd mer än du gjort?

ReplyQuote

FlawsAndAll:

Tycker nog inte att vi skrivit något som gått utanför syftet med denna tråd mer än du gjort?

Vad du tycker och inte tycker är irrelevant i sakfrågan.

ReplyQuote

FlawsAndAll:

Anser han det så då är det väl så, vill du fortsätta så Pma gärna ^^

ReplyQuote

Jonnybravo91:

Vad du tycker och inte tycker är irrelevant i sakfrågan.

Det är väll knappast irrelevant eftersom det är mig du pratar om? Ditt inlägg om att tjejer flörtar för diskret räknas ju också till chattande om man ska vara sån!

Den här tråden skapades för tjejer som ville blogga om att flörta med killar! Och du är inte tjej om man ska lita på dina inställningar..

ReplyQuote

Pappbox:

Anser han det så då är det väl så, vill du fortsätta så Pma gärna ^^

Ja det är väll lika bra [crazy]

ReplyQuote

FlawsAndAll:

Ditt inlägg om att tjejer flörtar för diskret räknas ju också till chattande om man ska vara sån!

Ett inlägg är inte chatt. Men en halv sida av flera inlägg är det.

Var glad att du slipper en varning istället.

ReplyQuote

Jonnybravo91:

Ett inlägg är inte chatt. Men en halv sida av flera inlägg är det.

Var glad att du slipper en varning istället.

Okej!

Jag insåg inte att det var skillnad på vad man fick skriva i plus-forumet från dom andra! Tyckte väll mer att det var fler som gjorde samma!

ReplyQuote

FlawsAndAll:

För att Svenska snubbar (inte alla men många!!) är så jävla fega nuförtiden att dom inte vågar, då blir ju det rimliga alternativet att tjejer får göra det!!

Är de fega så är de troligen inte heller speciellt snygga. Dvs. ingen förlust ändå!

FlawsAndAll:

Dessutom är det väl bara konstigt att ni ska få hela ansvaret på er, tjejer kan också göra lite!!

Erat ansvar är att se snygga ut.

ReplyQuote