Notifications
Clear all

vågar inte ha sex

Harpyja:

Att det är en riktig människa som faktiskt har varit medlem på UM och som ändå har respekt från vissa. Det är coolt.

Vad är det för coolt med att folk som beter sig illa kan ha folk de inte beter sig illa mot?

ReplyQuote

isola:

Vad är det för coolt med att folk som beter sig illa kan ha folk de inte beter sig illa mot?

huh? Finns det någon han inte beter sig illa mot, menar du? Eller vad ville du komma med det där?

ReplyQuote

Ögon i en plåthink:

Ha ej sex, om du så gör finns det en risk att resultatet blir avkomma, och människor finns det alltför många av.

Orsak till att jag älskar ögon i en plåthink ^

ReplyQuote

Harpyja:

huh? Finns det någon han inte beter sig illa mot, menar du? Eller vad ville du komma med det där?

Harpyja:

Att det är en riktig människa som faktiskt har varit medlem på UM och som ändå har respekt från vissa. Det är coolt.

Då undrade jag varför du fann det coolt att det var så, då de flesta elaka/kriminella människor har folk som de inte beter sig illa mot och älskar.

ReplyQuote

rolf:

16år
längd: 12
omkrets: 7

Låter väll fullt normalt 😀 Jag skulle inte skratta direkt?

ReplyQuote

isola:

Då undrade jag varför du fann det coolt att det var så, då de flesta elaka/kriminella människor har folk som de inte beter sig illa mot och älskar.

Men nu handlar det ju inte om vilka människan beter sig illa mot eller inte? Han kan hacka en människa och den personen kan fortfarande tycka att det är coolt att han blivit hackad av honom?

ReplyQuote

Harpyja:

Men nu handlar det ju inte om vilka människan beter sig illa mot eller inte? Han kan hacka en människa och den personen kan fortfarande tycka att det är coolt att han blivit hackad av honom?

Tvivlar på att någon tycker att det är coolt att bli hackad. [confused]

ReplyQuote

isola:

Tvivlar på att någon tycker att det är coolt att bli hackad. [confused]

[smile]

Nvm. Har lärt mig att inte argumentera med dig.

ReplyQuote
blum
 blum

Harpyja:

som ändå har respekt från vissa.

vem respekterar ganon[shake]

ReplyQuote

Lindblom:

vem respekterar ganon[shake]

Men folk som pratar om honom brukar glädjas åt saker han har gjort. Kanske inte respekt, men fortfarande inte hat.

ReplyQuote

Harpyja:

Nvm. Har lärt mig att inte argumentera med dig.

mm, undrar varför [smile]

ReplyQuote
blum
 blum

Harpyja:

Men folk som pratar om honom brukar glädjas åt saker han har gjort. Kanske inte respekt, men fortfarande inte hat.

Du har nog missupfattat, att folk verkar muntra när de berättar om ganon är för att de skrattar åt hur patetisk han är.

ReplyQuote

Lindblom:

Du har nog missupfattat, att folk verkar muntra när de berättar om ganon är för att de skrattar åt hur patetisk han är.

Ah, svårt att se genom internet.

ReplyQuote

passaro:

Smickrande.[bigsmile]

Läskigt mer! Särskilt som att han drömmer om att jag dör, IIRC.

ReplyQuote