Ja vakna 8 idag för jag skulle plugga. Har inte rest mig ur sängen än
Fyfan, hur skapar man självdisciplin?!
ställ väckarklockan långt bort så du måste resa dig och gå litedå kommer du gå tillbaka till sängen igen
hannnah:
ställ väckarklockan långt bort så du måste resa dig och gå litedå kommer du gå tillbaka till sängen igen
Har tv:n som väckarklocka Den startade kl8 med tv4-nyheterna Jag vaknade men börja surfa istället
ChickiBull:
Fyfan, hur skapar man självdisciplin?!
elchocker
vaknade 5.
ChickiBull:
Har tv:n som väckarklocka Den startade kl8 med tv4-nyheterna Jag vaknade men börja surfa istället
haha inte smart att ha 1 sånt tråkigt program på sövande ju. men hmmm okej. lägg datan i ett annat röm
hannnah:
haha inte smart att ha 1 sånt tråkigt program på sövande ju. men hmmm okej. lägg datan i ett annat röm
Somnade ju inte Bara inte klev upp!
Har bara ett rum
ChickiBull:
Somnade ju inte Bara inte klev upp!
Har bara ett rum
du måste hitta 1 lösning!! lägg räkor i hela din säng så du inte vill ligga kvar där eller något!!!!
hannnah:
du måste hitta 1 lösning!! lägg räkor i hela din säng så du inte vill ligga kvar där eller något!!!!
ChickiBull:
hur skapar man självdisciplin?!
Belöningar. Alternativt späkning.
Rådjuret:
Belöningar. Alternativt späkning.
Va är späkning?
ChickiBull:
Va är späkning?
Man typ piskar sig själv tills man blöder... Som straff tänkte jag. Egentligen är det väl för Jesus skull folk gör det.
Rådjuret:
Man typ piskar sig själv tills man blöder... Som straff tänkte jag. Egentligen är det väl för Jesus skull folk gör det.
Nästan lite som spänking
ChickiBull:
heh
hannnah:
heh
Läskigt