hannachri:
ungdomar.se kunde vara ett bra ställe eftersom det känns som ett forum där man oftast får seriösa svar
var lite lustigt att läsa, men absolut kanske det kan verka så.
Skämt åsido. Jag har två upplevelser, men ärligt talat vet jag inte om jag kan ikläda dem i ord. Det är förnedrande bortom allt förnuft, en förnedring man nog inte kan visa genom skådespel om man inte upplevt den.
Ingemarsdotter:
en förnedring man nog inte kan visa genom skådespel om man inte upplevt den.
Det förstår jag att det är omöjligt. Men det är just därför jag vill göra det så bra som man bara kan utan att själv ha varit med om det. Jag vill att det ska beröra folk och inte bara verka som halvdant skådespeleri med en tjej som bara skriker allt vad hon kan, för det finns så fruktansvärt mycket känslor i en sådan här händelse kan jag tänka mig. Det kommer garanterat bli en väldigt stor utmaning.
S3ON:
Det är möjligt.
Jo, det är det.
hannachri:
Därför kände jag att ungdomar.se kunde vara ett bra ställe eftersom det känns som ett forum där man oftast får seriösa svar.
Inte alla som ger seriösa svar men givetvis finns det dom som ger det.
Du kan inte fråga polisen om dom kan kontakta ett våldtäktsoffer? Du kanske kan få en intervju med den personen.
hannachri:
Därför kände jag att ungdomar.se kunde vara ett bra ställe eftersom det känns som ett forum där man oftast får seriösa svar.
ums signum
ChickiBull:
Har inte blivit våldtagen men känner 2 som blivit
antrax:
"Kort kjol"
minns att jag hatade den boken.
tyckte den var f1 dåligt skriven har jag för mig
iSTEAMY16:
Du kan inte fråga polisen om dom kan kontakta ett våldtäktsoffer? Du kanske kan få en intervju med den personen.
tror inte att det är särskilt troligt...
Blivande_japan:
minns att jag hatade den boken.
tyckte den var f1 dåligt skriven har jag för mig
Det kanske den är.
Jag har bara läst ett kapitel ur den, som skoluppgift.
Vi fick inte läsa våldtäktsdelen, för den var "för hemsk".
Utbildning var det ja.
antrax:
Vi fick inte läsa våldtäktsdelen, för den var "för hemsk".
lol
vi tvingades läsa hela.
om det mot förmodan fick ngn idiot att tänka till var det väl värt det, menär tveksam till att man tänker om man begår ett sådant brott
Blivande_japan:
vi tvingades läsa hela.
tjuhoo!
Blivande_japan:
om det mot förmodan fick ngn idiot att tänka till var det väl värt det, menär tveksam till att man tänker om man begår ett sådant brott
Nä, är väl mer för att uppmärksamma att sådant kan hända och för att tjejer ska förstå att det inte är deras fel om de blir våldtagna.
De ska få ha kort kjol om de vill.