Notifications
Clear all

Valkompassen

Topic starter

Leijonsparf:

det där är ju osanning. jag postade ju precis facit.

näe du postade dina egna tankar

ReplyQuote

Rödingajävel:

V: 87%
F!: 75%
S: 72%
MP: 67%
PP: 38%
SD: 37%
KD: 32%
C: 30%
Fp: 27%
M: 21%

Måste erkänna att dina resultat är lite roande - mer procent hos sd än hos något av allianspartierna. xP

ReplyQuote
Topic starter

Floppsen:

näe du postade dina egna tankar

alla facit är tankar, i någon utsträckning. vidhåller att mitt facit är just ett sådant.

ReplyQuote

Homunculi:

Måste erkänna att dina resultat är lite roande - mer procent hos sd än hos något av allianspartierna. xP

Det hade jag också. Det har med pensionärsfrågor, etc. att göra. Jag skulle rösta på vilket av allianspartierna som helst före jag röstade på SD.

ReplyQuote

vissarionovitj:

Ögon i en plåthink: Nhn.
[bigsmile]

Va'rå.

ReplyQuote
Topic starter

Ögon i en plåthink:

Va'rå.

att jag blev lika mycket av en miljöpartist som du, samt att du blev mer vänsterpartist än trädkramare.

Image

ReplyQuote

vissarionovitj:

att jag blev lika mycket av en miljöpartist som du, samt att du blev mer vänsterpartist än trädkramare.

Känner till, att jag är något röd för att vara MP:are. Gillar dock trädkrameri. [cute]

ReplyQuote
Topic starter

Homunculi:

Många av frågorna är ju väldigt korkade ställda så man ska inte ta det särskilt seriöst. Håller t.ex. knappast med 87% av V:s politik.

ReplyQuote

ReplyQuote

vissarionovitj:

http://www.stockholmarredo.se/redo/51/ Rösta på "revolutionen", om det hamnar högst upp kommer MP eventuellt att trycka upp knappar med detta. Det har gått ut med liknande information, i alla fall, mig veterligen. Värt ett försök.

ReplyQuote