Notifications
Clear all

Vår gemensamma dejtingdagbok

Träffade person jag ville bjuda ut på dejt idag. Var i slutändan för feg
Bah

ReplyQuote

Blivande_japan:
Träffade person jag ville bjuda ut på dejt idag. Var i slutändan för feg
Bah

Mejlade, han har 1 förhållande men skrev att han gärna kan fika ändå. Alltså, hmn. Han var ju väldigt trevlig och så, men känns som ett konstigt utgångsläge att jag visat intresse åt något annat håll och att vi ska ses "som vänner" aja

ReplyQuote

tror inte att hunken enbart är ute efter sex.. verkligen inte. undrar om jag ens borde skriva om honom här i dejtingdagboken, för det känns mer intimt än dejter när vi ses. lol. nåväl, passar på medan jag ändå creepade på äldre inlägg i den här tråden

känns som att han vill ha mig. bara att jobbet gör honom trött så han svarar när det finns ork, vilket blir mer sällan. blir bortglömd. försöker skita i det och koncentrera mig på mitt liv istället. göra sånt som gynnar och tar mig framåt i livet vilket känns bra.

hoppas verkligen att allt kommer ändras till det bättre så småningom. är så kär och vill ju ha kvar honom

ReplyQuote
zIGGE

Hoppas på det bästa för din skull! Jag vill försöka ge dig ett råd. Var försiktig med att missa andra människor att utveckla relationer till för att du är kär i honom. Det är ju så lätt att snöa sig in på den man är kär i. Tills han tar med sin andra fot i er relation och även om han menar väl, håll inte ditt liv på paus i väntan på honom.

ReplyQuote

zIGGE:
Hoppas på det bästa för din skull! Jag vill försöka ge dig ett råd. Var försiktig med att missa andra människor att utveckla relationer till för att du är kär i honom. Det är ju så lätt att snöa sig in på den man är kär i. Tills han tar med sin andra fot i er relation och även om han menar väl, håll inte ditt liv på paus i väntan på honom.

mjo, försöker ju fortsätta som mitt egna liv på sidan av detta. känner inte för att flirta med andra killar osv osv, men gör gärna plats åt vänner, familj med mera för att ändå vara så lycklig som möjligt. bra att du tipsar och påminner iaf, tack för det!

ReplyQuote
seasaw

ägnar alldeles för mkt tankeverksamhet åt att tänka på dejtduden som nog inte kan räknas som en dude jag dejtar längre

ReplyQuote
seasaw

och däääär slängde jag iväg ett "regnar det hos dig också"-meddelande, dumt gjort tror jag

ReplyQuote
PMR
 PMR

seasaw:
och däääär slängde jag iväg ett "regnar det hos dig också"-meddelande, dumt gjort tror jag

men nää. Du har ju inte skickat "Hej, du är en idiot. Go fuck yourself." är bara den där nojan och överanalyserandet som kickar in!

ReplyQuote
seasaw

PMR: men nää. Du har ju inte skickat "Hej, du är en idiot. Go fuck yourself." är bara den där nojan och överanalyserandet som kickar in!

det hade varit mer trovärdigt att skriva så tror jag, nu låter jag mer lurig som skriver om regn och väder och grejer...

får se Hjärta

ReplyQuote
seasaw

jävlar vilken tönt jag har dejtat, hehe, hade ingen aning. ska informera honom det och sen ta bort honom

ReplyQuote
seasaw

hann inte, han är ingen tönt längre

ReplyQuote
PMR
 PMR

seasaw:
hann inte, han är ingen tönt längre

: D

vad ändrades?

ReplyQuote
seasaw

PMR: vad ändrades?

han var lullig ikv och sa äntligen något som jag tror jag kan dra en slutsats av, som kan förklara vrf han distanserat sig! men vi har mkt kvar att prata om, vi ska höras imorrn

ReplyQuote
seasaw

det ser inte superljust ut, han har antagit felaktigt ngt och blivit så oerhört sårad av det. kan bli svårt att få honom att förstå hur det egentligen ligger till

ReplyQuote
Ewal
 Ewal

Han härmar vad jag gör när vi "myser". Jag väljer att göra någon rörelse eller så, sen gör han likadant, exat på pricken. Vet inte om det är gulligt eller jobbigt. Egna intiativ behövs ju hallå eller.Men jag har snart fått min crush som jag haft sen innan julen iallafall :))) Go mig. Go oss snart, wish.

ReplyQuote