Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok

vonKissekatt:
hur kan man bli charmad av någon som tror att croissanter och creme brulee ska skrivas med stor bokstav det är helt omöjligt

Mycket glad

SvaraCitera

mycket riktigt har efterrrättsmannen frågat mig vad jag gör på fredag
pallar verkligen inte träffa honom.

britten känns jävligt avståndstagande, vänskaplig men avstpndstagande. pallar typ inte bry mig om det heller. det är upp till honom nu hur det blir känner jag

känns som ju mer jag får veta om min chef ju mer tycker jag om honom. typ att han ville anställa en kvinnlig analytiker och hade hört att annonser av kvinnor har fler kvinnliga sökanden och därmed lät en kvinnlig chef skriva den och prioriterade att ta in kvinnor för intervju, för att han kunde se att det kanske inte är optimalt att de bara har manliga analytiker.
men, men, inser ju själv hur dumt det är att jag gillar min chef.
dock är jag ju också medveten om att det är ytligt då jag inte känner honom annat än i hans yrkesroll

SvaraCitera
Ämnesstartare

använde tinder seriöst i några veckor och sedan har jag kört på "gilla alla" för att se om det skulle ge några resultat, har nu bläddrat igenom samtliga personer inom 6 mils radie och fått två matchningar varav båda var troll eller prostituerade som skrev att de var kåta och att jag skulle besöka deras hemsida för mer info.

känner mig mäkta impopulär

SvaraCitera
Ämnesstartare

Person skriver "tja gumman... vill ba säga att du är helt sjukt fin 🙂 läget?"
Svarar ej. Går typ 3h. 
Person skriver "ahapp, antar att svenska snubbar inte är din typ? ;)"

... WTF. Hur fan drog han den slutsatsen? För att jag inte svarade? Det är inte din etnicitet som är problemet, dude. Tardig (ej på Tinder obs)

I övrigt går det sådär med tindrandet. Antingen är de för på, eller så är de för tråkiga... Gråter

SvaraCitera
Ämnesstartare

snorren: Person skriver "tja gumman... vill ba säga att du är helt sjukt fin 🙂 läget?"
Svarar ej. Går typ 3h.
Person skriver "ahapp, antar att svenska snubbar inte är din typ? ;)"

... WTF. Hur fan drog han den slutsatsen? För att jag inte svarade? Det är inte din etnicitet som är problemet, dude. Tardig

Han kanske inte har några andra utmärkande drag förutom sin etnicitet, så finns inget annat att vara ointresserad av

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick ett lagom långt, jättegulligt meddelande från en kille som jag spanat in på dejtingsidan. Har ej skrivit något till honom tidigare för han bor väldigt långt från mig. Men nu blev jag lite smickrad och glad och allmänt pepp på att skriva med honom. Får se hur länge den känslan varar.

Han liknar Pewdiepie, är 30 år, äter vegetariskt, gillar musik, film och böcker, vänster, feminist och tycker om att dricka te. Minus: feströker. Tycker det är äckligt att kyssa nån som smakar askkopp, men har ju faktiskt stått ut med sådant i mina tidigare relationer så vafan.

Nu ska jag försöka sy ihop ett litet svar till herr'n.

SvaraCitera
Ämnesstartare

snorren: Minus: feströker. Tycker det är äckligt att kyssa nån som smakar askkopp, men har ju faktiskt stått ut med sådant i mina tidigare relationer så vafan.

är det det värsta du kan hitta med han så... är han nog mkt bra

SvaraCitera
reben

snorren: Tycker det är äckligt att kyssa nån som smakar askkopp, men har ju faktiskt stått ut med sådant i mina tidigare relationer så vafan.

de e ju bara på fest
+ dax o börja röka snorris, då märker du de inte :--)))

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

är det det värsta du kan hitta med han så... är han nog mkt bra

Mmm! Fast känner ju honom inte än. Men utifrån vad han själv skrivit var det bara det som kändes bläigt, så det känns ju lovande.

reben:

de e ju bara på fest

Mycket glad Mm, börjar röka vid 23 års ålder enbart för att slippa äcklas av att pussa andra som gör det. Tumme upp Hahaha! Hjärta

SvaraCitera
reben

snorren: Mm, börjar röka vid 23 års ålder enbart för att slippa äcklas av att pussa andra som gör det.  Hahaha!

kan ge dig privat lektioner <33333

ne men vafan
FEST
e han värsta fest prissen lr ? annars e de väl nemas problemas. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

kan ge dig privat lektioner <33333

ne men vafan
FEST
e han värsta fest prissen lr ? annars e de väl nemas problemas. 

Hahahah Hjärta Ska fundera påre.

Nej, tror inte han är nån festprisse... Så det borde vara lugnt. Rodnar

SvaraCitera

snorren:
Fick ett lagom långt, jättegulligt meddelande från en kille som jag spanat in på dejtingsidan. Har ej skrivit något till honom tidigare för han bor väldigt långt från mig. Men nu blev jag lite smickrad och glad och allmänt pepp på att skriva med honom. Får se hur länge den känslan varar.

Han liknar Pewdiepie, är 30 år, äter vegetariskt, gillar musik, film och böcker, vänster, feminist och tycker om att dricka te. Minus: feströker. Tycker det är äckligt att kyssa nån som smakar askkopp, men har ju faktiskt stått ut med sådant i mina tidigare relationer så vafan.

Nu ska jag försöka sy ihop ett litet svar till herr'n.

Kan du snälla stanna kvar på um den här ggn bara för att skriva i den här Å matlagningsdagboken? Tack på förhand 

reben:

de e ju bara på fest

Mycket glad

SvaraCitera

Igår kom han förbi flera gånger, trodde först att det var för att det jag gjorde var bråttom, men så sa han "du behöver inte stressa!" 
Kanske ville han bara att jag skulle bli klar så att han kunde börja med det han tänkt bygga på det jag gjorde, men kan inte låta bli att hoppas att han kom förbi för att han ville prata med mig
Bah

Förresten har jag dejt halvt inplanerad i nästa vecka med ny person

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Kan du snälla stanna kvar på um den här ggn bara för att skriva i den här Å matlagningsdagboken? Tack på förhand 

Mycket glad

HahahaaHjärta 

SvaraCitera

vad ni har för er alltså, lounge och snoret 😀

SvaraCitera