Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok

Ämnesstartare

Hade dejt (eller nåt) till imorn, men hon bestämde sig för att ignorera mig så antar det är inställt. Känner mig respekterad och så.

SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:

Förstår det. Vill inte bli referad till på ett nedlåtande sätt tho (om du förstår vad jag menar). Alla har olika framtider och sina egna synsätt på relationer vilket jag hoppas att du förstår

ah skrev inte ens om dig ditt pucko

SvaraCitera

behappyok:

ah skrev inte ens om dig ditt pucko

Tänkte på det du skrev tidigare, och hur du allmänt har skrivit om mig relaterat till min ålder o så. Och snälla, tänk dig för innan du skriver pucko. Det är puckat 

SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:

Tänkte på det du skrev tidigare, och hur du allmänt har skrivit om mig relaterat till min ålder o så. Och snälla, tänk dig för innan du skriver pucko. Det är puckat 

Tkr du ska läsa om det då.
Syftade mer på att det var vi andra som var så gamla o ska lägga oss i allt. Och i senare inlägg att vi alla går igenom ungefär samma känslor tankar osv

Enda gången jag låtit nedlåtande var då jag tyckte att det var dumt att fortsatta försöka med någon som ändå visade att han inte var särskilt intresserad utav en relation/dig. Även om det verkar som att han var kass på tala i klarspråk. 

Och det bad jag om ursäkt för! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok var inte riktigt så svartvitt som jag befarade. 

SvaraCitera
höna

matchar med alla jag swipear höger på. känner mig poppis haha

SvaraCitera
seasaw

tänkte seriöst just 'hmmm idag gillade hn 2 av mina instagrampics hmmmmm gillar hn mig kanske'

SvaraCitera

Är inte det för att alla killar swipar höger på allt och sen bara ignorerar om de skulle råka matcha med någon de inte gillar.

SvaraCitera
seasaw

vill att hn ska bli kär i mig för då kanske jag kan bli kär i hn

SvaraCitera

har typ preliminärt inbokat dejt nästa vecka
egentligen vill jag bara dejta min chef lol
hade någon form av utvecklingssamtal idag el vad man ska kalla det. insåg hur mkt jag hatar att han är min chef. har förut tänkt att det kanske, kanske är så att jag attraheras av hnm pga min chef, men nä. kändes bara fett drygt att sitta där och känna hur ojämn maktskillnaden är. 
kändes dock som att jag ganska snabbt glömde det, och stämningen blev typ flörtig? kanske övertolkar jag, men den var åtminstone sjukt informell/vänskaplig. jag blev omedvetet väldigt flörtig och kändes som om jag fick gensvar också.
MEN, MEN 
det blir som det blir med det där.
bah

SvaraCitera

ska skriva om kommande dejt
skriver bara om min chef </3

SvaraCitera

Har flera (typ 3) på tinder som vill ses snart.

Känner mig bara så himla... Oengagerad? Har nått den där punkten när ingen annan är intressant, bara e. Jag skiter i alla andra karlar, för det är bara honom jag vill ha, och det skrämmer mig. Jag vet att jag inte känner honom särskilt bra, mest bara ytligt, och jag vet att det är typ skitdåligt att jag är intresserad av honom, men det hjälps typ inte. Ju mer jag lär känna honom ju mer tycker jag om honom, men samtidigt är situationen fuckad. Det är så jävla olämpligt, fast ibland kan jag känna att vad fan, man kan vara professionell på jobbet, och det finns flera syskonpar, och  mor och  dotter /son som jobbar nära . Å andra sidan är det inte helt samma sak. 

Ibland känns det dessutom som att han kanske är lite intresserad trots allt. Antar att jag inte kan göra annat än att bida min tid...

SvaraCitera
seasaw

kanske ej är redo att dejta på allvar ändå, är rädd, vill blåsa av hela grejen, hittar på hundratals anledningar till vrf vi inte skulle funka :(((

chillaa seasaw

SvaraCitera
penja

Summering av senaste veckorna:

Jag och nr 1 hade det bra. Damn hn är i min smak. Jag kände det, gnistan. Hela jag ville ha hela hn.
Men hn blev svår att få tag i, jag led. Kände mig sårad. 

Började prata med 2. På väg hem från vår första riktiga dejt hör nr 1 av sig, det här är nu ca en månad senare. Jag blev sur och ledsen, varför hör hn av sig nu. Göra sig påmind precis när jag slutat bry mig om hn. 
Försöker att inte bry mig och fortsätter träffa 2. Vi har det trevligt. Gör roliga daler,  äter glass, spelar Pokémon, pratar om intressanta idéer. 

Idag fick jag höra att 2 ej känner gnistan och att vi nog bör sluta ses. Jobbigt. Men skönt att få ett svar ändå, jag kände det komma. Väntan var jobbigare än själva svaret. 

Nu har jag pratat med 1 igen. Dumt, möjligtvis. Men jag måste. Det är värt risken att bli sårad. Jag vill ha hn.

Snälla önska mig lycka till. 

SvaraCitera
seasaw

hn hade lagt ut en ny profilbild idag och första tanken som kom upp i mitt huvud va 'vacker'. hn är verkligen vacker. och så har hn har sunda värderingar och en vaken alert hjärna

vi ska kanske ses imorrn

hjeelp

SvaraCitera