Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok

Hazel

har aldrig varit den som kysser först
skulle aldrig våga heller

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hazel:
har aldrig varit den som kysser först
skulle aldrig våga heller

fint o bli först kysst då :$ du får hinta för honom.. hur man nu gör det men det kan väl tjejer

SvaraCitera
Ämnesstartare

hans kindpussar kanske är ett sorgligt första initiativ som han inte vågar sträcka längre förrän du ger honom en kindpuss tillbaka Skadeglädje

SvaraCitera
Ämnesstartare

kindpussar låter obehagligt stelt imho
men det kanske är fint egentligen

SvaraCitera
Ämnesstartare

haha älskar det där "Ingemanslandet" där man kan kindpussa nån men en puss är ett för stort steg <3

SvaraCitera
Ämnesstartare

bitter:

musiken vid 16:05 kommer

SvaraCitera
Kudhos

Varför bor hon så långt bort? Snackar än med hon som sen visade sig bo 30 mil bort. 

Vill träffa.

SvaraCitera
Hazel

huhh:

fint o bli först kysst då :$ du får hinta för honom.. hur man nu gör det men det kan väl tjejer

kan inte hinta vet inte hur man gör sånt där trams

bitter:
hans kindpussar kanske är ett sorgligt första initiativ som han inte vågar sträcka längre förrän du ger honom en kindpuss tillbaka Skadeglädje

Hahaha! jag vet inte... igår kändes det liiite som att han typ höll kvar mig när han pussade mig och han typ kramade mig, smekte mig över ryggen osv. det kändes som att han hade kunnat kyssa mig där om han ville, tillfället fanns

bitter:

jag vet inte brukade också tycka det men han får gärna pussa mig överallt när som helst Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hazel: Hahaha! jag vet inte... igår kändes det liiite som att han typ höll kvar mig när han pussade mig och han typ kramade mig, smekte mig över ryggen osv. det kändes som att han hade kunnat kyssa mig där om han ville, tillfället fanns

han kanske väntade på din puss då.

SvaraCitera
Hazel

grejen är också att jag tror han är lite blyg med sånt där pga är rätt säker på att han aldrig haft flickvän och han kanske är jätteosäker på sånt här liksom. men ah. vet inte.

det känns iaf nu som att vi är närmre än nånsin tidigare, att om han gillar mig så kmr nåt ske ganska snart. men bara för det kom den där söta britten hit och förstörde allt Ledsen de pratar tydligen massa på facebook
blir lite svartis

SvaraCitera
Hazel

bitter:

han kanske väntade på din puss då.

ja.... åh kanske kan ge honom en kindpuss. det kanske jag kan. faktiskt. han ger mig ju det jämt. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hazel:

ja.... åh kanske kan ge honom en kindpuss. det kanske jag kan. faktiskt. han ger mig ju det jämt. 

mm, det vore liksom inte mer än rimligt. sen kan grovhånglet komma precis innan du åker hem över julen, så konsekvenserna hinner svalna av ifall de blir oönskade! Skadeglädje

SvaraCitera
Ämnesstartare

(Skadeglädje är nog min favoritsmiley)

SvaraCitera
Hazel

bitter:

mm, det vore liksom inte mer än rimligt. sen kan grovhånglet komma precis innan du åker hem över julen, så konsekvenserna hinner svalna av ifall de blir oönskade! Skadeglädje

du. är. ett. geni. 

Hjärta dig!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hazel:

du. är. ett. geni. 

Hjärta dig!

Cool

SvaraCitera