Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok

berätta! även om det är skitsvårt att göra det verkar det vara ännu jobbigare för dig att hålla det inom dig.

SvaraCitera
penja

Har raggat med "seru inte att du borde ragga på mig?", funkar suveränt. Man kan låtsas att man skämtar om det skiter sig lol. 

SvaraCitera

ser ni inte att ni alla borde ragga på mig

ba skoja

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är totalt ointresserad på obestämd tid. Rätt skönt.

SvaraCitera
Hazel

Hängde med honom och ett gäng människor. I detta gäng fanns G. Hon pratade självklart massor med Charlie och jag kände mig hela tiden utanför. Det sög. Värst var när jag skulle gå hemåt och han sa att han stannar. På något sätt blev det så tydligt; han valde henne före mig. Inte nödvändigtvis, men ni fattar... Det kändes så. Det kändes som att han aktivt valde bort mig.

SvaraCitera
Hazel

Snubben som jag träffade på trafikskolan har börjat skriva mkt med mig nu. Flörtar också vilket är roligt. Han är fett snygg och trevlig och kul. Jag skulle kunna tänka mig att ligga med honom och det är inte något jag säger särskilt ofta...

Men han bor i fucking Sverige och det gör inte jag. Urgh.

SvaraCitera
reben

Hazel: fucking Sverige

kom tbax

SvaraCitera

Hazel:
Hängde med honom och ett gäng människor. I detta gäng fanns G. Hon pratade självklart massor med Charlie och jag kände mig hela tiden utanför. Det sög. Värst var när jag skulle gå hemåt och han sa att han stannar. På något sätt blev det så tydligt; han valde henne före mig. Inte nödvändigtvis, men ni fattar... Det kändes så. Det kändes som att han aktivt valde bort mig.

Fattar att det kan kännas så, men det gjorde han ju inte egentligen; han ville stanna längre och det betyder liksom inte att han väljer henne framför dig

SvaraCitera
Hazel

reben:

kom tbax

HjärtaHjärtaHjärta

Blivande_japan:

Fattar att det kan kännas så, men det gjorde han ju inte egentligen; han ville stanna längre och det betyder liksom inte att han väljer henne framför dig

Ja... Sant. Men åh jag vet inte.

------------
Igår hade han varit hemma hos G med några andra, han frågade mig om jag ville med men jag tackade nej. Sen när han var på väg hem vid midnatt ringde han mig och frågade om jag ville ha besök. Sa tack, men jag är lite trött.

Det var en lögn. Jag ville inget annat än att ha honom här men jag behövde lite distans från honom. Om vi ska kunna vara vänner utan att saker ska bli komplicerade så behöver jag kunna ta avstånd ibland. 

Nästa helg åker jag iväg på en tredagarstripp med ett stort gäng. Han ska inte med. Då kommer jag få lite utrymme i alla fall.

SvaraCitera
Hazel

Vi sågs inte på hela lördagen. Han ville ju komma hit på kvällen men jag sa nej. Så igår hördes vi lite, vi var med olika gäng och bestämde att vi skulle mötas upp och gå hem från stan tillsammans. Vi möttes upp runt elva. Han kom hem till mig, hängde här till klockan halv fyra på morgonen. 

Han kittlade mig och när jag skulle kittla tillbaka så kunde jag inte pga. han var inte kittlig. När jag försökt kittla honom vid halsen och precis drog tillbaka mina händer så sa han att det var skönt och att han inte ville att jag skulle sluta. Så jag började typ kittla/smeka/leka med hans hals, nacke och typ skäggparti. IGEN.

Det var jättemysigt och mina fingrar började dofta av Charlie. 

Han sa att han är lite irriterad över att G börjat dejta en snubbe, för att det betyder att han inte kommer hänga med henne lika mycket. "Jag vill hänga med henne så mycket jag kan, jag gillar henne". Frågade på vilket sätt, han sa "I don't know".

Ugh.

SvaraCitera
Hazel

Han brukade alltid sitta mittemot mig på jobbet. Förra veckan satte han sig bredvid mig varje dag. Den här veckan satte han sig på andra sidan bordet....

Jag förstår inte. Är jätteförvirrad.

SvaraCitera
Hazel

Han verkade helt normal när vi gick till jobbet och även igår kväll. Jag vet inte varför men det sårar mig att han inte vill sitta nära mig på jobbet.

SvaraCitera
Hazel

Frågade honom och han sa att det är för att han inte kan fokusera.
Ledsen

SvaraCitera
Hazel

Och nu skriver han till en av mina bästa vänner att han älskar henne. På skoj, visserligen, men ändåååå.

Uhh.

SvaraCitera
Hazel

jag mår så jävla dåligt

SvaraCitera