Dejten berättade att han har en dotter på två år.
Varför rör han mig såhär. Varför pratar han med mig såhär. Varför kommer han så nära mig, som att han ska kyssa mig. När allt bara är vänskap.
Orättvist.
Idag blev vi mycket mer fysiska än vi varit tidigare. Det kändes jättemysigt, men jag blev lite förvirrad för att han gav mig inte en kindpuss. Han gav mig bara en jättelång kram.
Hazel: Varför rör han mig såhär. Varför pratar han med mig såhär. Varför kommer han så nära mig, som att han ska kyssa mig. När allt bara är vänskap.
Kärnvapen är inte komplicerade på det viset! Är lättare att handskas med.
The Demon Core:
Kärnvapen är inte komplicerade på det viset! Är lättare att handskas med.
Jag fattar inte....
Igår kom en kompis hem till mig och hängde. Vi känner inte varann så bra, vi har mest hängt i grupp tidigare, så det var trevligt. Han frågade mig om det var någonting mellan mig och Charlie. Jag sa nä, frågade varför han undrade. Han sa att han fått för sig det när vi hängt senast. Att det såg ut som att vi dejtade. På ett sätt kändes det skönt, att det liksom var någon utifrån som lagt märke till någonting. Jag berättade för honom att jag börjar få känslor för Charlie (vilket som ni vet är en underdrift, men iaf). Nu är han den enda här som vet. Det känns skönt att det inte är någon av mina bästa vänner, mest för att de umgås med mig och Charlie hela tiden och jag hade känt mig osäker om folk runtomkring oss vet om. Det hade blivit spänt på något sätt.
När min kompis gått hem kollade jag min mobil och såg att Charlie frågat om han kunde stjäla lite mat från mig. Han är lite sjuk, så han orkade inte komma över, utan bad mig komma till honom istället. Jag tog ut lite rester från kylskåpet och promenerade till honom.
Han var hängigare än vanligt, vilket var förståeligt med tanke på att han var sjuk. Vi satte oss i hans soffa och han började prata om att alla tjejer i det här landet är snygga. Han snackade om en kollega vi har som han tycker är jättesnygg, och frågade om det vore olämpligt att fråga ut henne. Jag blev obekväm och tjurig (hade dessutom druckit fyra glas vin), så jag svarade kort och gott "you really need a wank". Han berättade att han runkat senast på morgonen samma dag. Vi skrattade. Så absurt samtal. Hur som helst; vi kollade på lite YouTube-klipp och jag ville röra vid honom, så jag började kittla honom lite försiktigt. Han är inte kittlig, så det märkte han knappt av, men när jag slutade så sa han "no, keep going, it feels lovely". Och jag ba .
Så jag typ drog sakta mina fingrar längs hans armar, axlar, rygg och nacke. Han började blunda efter ett tag. Fick en sån kraftfull känsla som skrek åt mig att jag måste kyssa honom. Men jag gjorde det inte, så klart. Är alldeles för feg. Hans ansikte var jättenära mitt. Jag kunde känna honom andas på mig. Han kunde nog känna mig andas på honom. Sen la han sin arm runt mig och började röra mig på samma sätt - längs armarna, ryggen. Till och med låret, faktiskt. Han använde fingertopparna och det kittlade härligt.
Jag begriper inte hans beteende. Han pratar om andra tjejer, sen behandlar han mig såhär.
Jag är djupt förvirrad.
Jag fattar.
Jag hade inte tänkt på det här innan men nu fattar jag.
Han bytte plats för att sitta mittemot den där snygga kollegan. Han erkände det inte men det är ju så uppenbart.
Jag stör mig på honom som fan idag. Kanske är för att jag precis fått min mens. Men han är så jävla irriterande.
Män som vill ha kvinnors fysiska tjänster men ej känner speciellt mycket för dem är väl rätt vanligt
the caretaker kontra the caregiver etc
om man nu ska vara så jäkla stereotyp etc
tror jag har krossat ett hjärta idag
ska va borta hela helgen
förhoppningsvis får jag lite distans från honom då
lowkey har en dejt i helgen med typ finaste pojken jag sett
im shyshyshy
vill ha en caregiver som jag kan caretakea
svårt o hitta tjej med balans dock, som e feminin utan att för den saken skull vara i närheten av en dörrmatta
gäller o va beredd o bjuda ut när man träffar på