Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok

Är det okej för en 16 åring att vara ihop med en 28åring? Jag är inte en av dessa individer btw. 

SvaraCitera
Hazel

igår var han hemma hos mig och typ började kittla mig så jag kittlade tillbaks vid hans hals, och när jag slutade bad han mig fortsätta. så mina fingrar lekte vid hans hals, skägg, nacke. igen.

varför hamnar vi alltid där?
och varför går det aldrig längre?

SvaraCitera
time
 time

Violine:
Är det okej för en 16 åring att vara ihop med en 28åring? Jag är inte en av dessa individer btw. 

Jag misstror inte 16åringen men jag ställer mig väldigt tveksam till 28åringens motiv.

SvaraCitera

time:

Jag misstror inte 16åringen men jag ställer mig väldigt tveksam till 28åringens motiv.

Det är ungefär där jag står också. Jag hoppas det kommer gå bra för dem, för hennes skull, och jag hoppas han behandlar henne väl och respekterar både hennes ålder, mognad och utveckling.

Men är rätt orolig alltså. 

SvaraCitera

venne vad man får ut av det förhållandet. tänker mig dock att jag ska bli en sån som ligger med killar på runt 20 när jag är runt 40-50. 
hoppas bara att jag inte ser dem som bebisar då.

SvaraCitera
penja

image_125.jpeg
:sss 

SvaraCitera
Ämnesstartare

funderar på om det här är killen jag ska ha min sexdebut med, intressant intressant

SvaraCitera
Ämnesstartare

wow Hazel, wake up

SvaraCitera
Hazel

Tickstart:
wow Hazel, wake up

???

SvaraCitera
Hazel

Han är här, på toa nu
vi är båda berusade
vill kyssa honom men jag vägarna inte

SvaraCitera
Ämnesstartare

Snap out of it! 

SvaraCitera
Hazel

Han gick just hem. Klockan är tre. När vi sa hejdå pussade han mig på båda kinderna. Först högra, sen vänstra. Det var nytt, han brukar bara ge en puss 

SvaraCitera
Ämnesstartare

..... Han är inte kär i dig.

SvaraCitera
Hazel

Tickstart:
..... Han är inte kär i dig.

har jag påstått det eller? kan jag inte få ha en crush och känna pirret av det utan att du ska komma hit och vara jävlig? 

låt mig va

SvaraCitera
Hazel

han frågade hur länge jag tänker stanna här
sa runt slutet på april
han sa att han också tänker va här ungefär tills dess
jag sa bra
han sa bra
vi log mot varandra och jag lutade mig mot hans axel o så lutade han sitt huvud mot mitt
sen sa jag att det skulle va så himla tråkigt utan honom här
han sa att det var mkt tråkigare innan jag kom hit

aw

Hjärta

SvaraCitera