är jag verkligen så kass och ointressant som människa?
han ba "so I slept with you last night"
hahahha....
jag ba "yes you did, it was nice, wasn't it?"
han ba "it was great"
Hazel:
Var så mysigt för vi flätade ihop våra ben och skedadeoch sen så typ drog han löst med sina fingrar över mitt ansikte, mina läppar. Kändes som att jag var med i en film
Men waaaaaat?!!!! varför fattar han inte bara att han borde fokusera bara på dig?!?!!!!!?? aaaaaa
penja:
Men waaaaaat?!!!! varför fattar han inte bara att han borde fokusera bara på dig?!?!!!!!?? aaaaaa
ELLER HUUUR!! undrar jag med
Jag gillar upplägget vi har nu, jag tror det kommer vara nyttigt för mig. 🙂
Han frågade mig igen om jag vill käka middag. sa ja, såklart
skolkar från min språklektion pga är alldeles för trött för att kunna fokusera (sov så lite inatt ju)
alltså det känns som vi kmr kyssas snart
jag vet inte, jag har en känsla
vi var så nära inatt. vi låg ansikte mot ansikte och andades tätt intill varandra. och så tittade vi varann i ögonen. och så blundade han sen medan han började smeka mig längs ryggen, svanken, armarna, halsen, nacken...... åh
ville kyssa
det är synd pga jag har ALDRIG varit den som tar första steget. blir alltid kysst av andra och d är jämt en chock för mig, typ "aha oj ville han kyssa mig öh d märkte jag ej"
men med honom känner jag att jag vill. jag vill verkligen göra det. delvis för att jag vet att han också är lite blyg... men mest för att jag ba inte kan motstå
Hazel:
det är synd pga jag har ALDRIG varit den som tar första steget. blir alltid kysst av andra och d är jämt en chock för mig, typ "aha oj ville han kyssa mig öh d märkte jag ej"men med honom känner jag att jag vill. jag vill verkligen göra det. delvis för att jag vet att han också är lite blyg... men mest för att jag ba inte kan motstå
Jag frågade ut killen jag dejtar, det är väldigt stärkande. 🙂
jag vågari nte känns som ett så stort steg
Inte Jung:
är jag verkligen så kass och ointressant som människa?
mm undrar samma
lol alltså fast om mig dvs
Tickstart: text
Jag har kommit fram till att det gäller o bli mer "Primal" så att man i längden enbart fokuserar på saker som har någon typ av äkta betydelse för ens vilja. asså integritet, att ens väsen pekar åt ett håll istället för att man har blandade känslor typ.
Hazel: men med honom känner jag att jag vill. jag vill verkligen göra det. delvis för att jag vet att han också är lite blyg... men mest för att jag ba inte kan motstå
KYSS KYSS KYSS!
Fan alltså, det här är min favorittråd bara för Hazels inlägg. Är sååååå dödsnyfiken på hur det kommer gå. Varje ny post är som en cliffhanger!!!
bomp:
Jag har kommit fram till att det gäller o bli mer "Primal" så att man i längden enbart fokuserar på saker som har någon typ av äkta betydelse för ens vilja. asså integritet, att ens väsen pekar åt ett håll istället för att man har blandade känslor typ.
ja det är definitivt en bra början, keep it simple stupid liksom