tror inte jag skulle prata exakt vad som helst med vem som helst.. är selektivt när det kmr till vad man vill säga till folk. blir som alltid någon form av separatism? intressant ämne iallafall!
har annars paranoida tankar när det kmr till 1 person inom dejtandet, både negativa och positiva. vet liksom inte riktigt vart jag ska ta vägen
time:
Det är ju olika för alla men så länge alla förstår hur otroligt viktigt separatism är för vissa. Av trygghetsskäl eller annat.
mh. accepterar och ställer upp när vänner vill ses utan partners men tycker det är smålöjligt (oavsett om det gäller deras eller min). är mer en "ju fler desto bättre"-person.
går inte på könsseparatistiska events dock.
var på dejt i fredags
det var trevligt
.... förutom att jag mest tänkte på hur apkär jag är i E 

och förutom att han i flera avseenden påminde mig om mitt ex.. usch.
vet inte riktigt hur denna oändligt stora aversion mot mitt ex uppkommit, men nu har den det iaf.
Who dares wins! Stack till klubben ändå, snackade med Ida etc. Vi pratade när de stängde så det blev som naturligt att fortsätta utanför, på väg hem. Hade tänkt säga typ "aa men hejdådå, tack för ikväll" när vi kom till hennes dörr för kände liksom inte att det skulle leda nånstans men hon frågade om jag skulle med in istället, hell yeah?!
Så jepp, sov över hos henne.
Otroligt mysig brud, snygg som fan, söt också. Har i princip spenderat senaste 12 timmarna med att bara ta på henne.
Vi försökte knulla då sent på natten men min kuk fungerade inte ordentligt sa vi lade ner. Det gick bättre på morgonen, marginellt iaf.. Är nog för nervös. Och ovan. Kände inte riktigt jag kunde prestera så avbröt. Sån perfektionist. Hon tyckte jag hade en fin röv iaf, att jag borde bli kalsongmodell.
Nåja sen åt vi frukost och tittade på julkalendern, hon tyckte jag skrattade lite väl mycket, men johan ulveson är ju så briljant c'mon people.
Sjukt touchy-feely var hon, så nice ju? Men tror det är mer hennes personlighet än att det hade just med mig att göra.
Nä undrar vad hon fick för intryck av mig.. Kände mig rätt nervös överlag men, det var ju ändå en fin stämning liksom. Fin twist på kvällen hursomhelst.
Yääää

Tickstart:
Who dares wins! Stack till klubben ändå, snackade med Ida etc. Vi pratade när de stängde så det blev som naturligt att fortsätta utanför, på väg hem. Hade tänkt säga typ "aa men hejdådå, tack för ikväll" när vi kom till hennes dörr för kände liksom inte att det skulle leda nånstans men hon frågade om jag skulle med in istället, hell yeah?!
Så jepp, sov över hos henne.Otroligt mysig brud, snygg som fan, söt också. Har i princip spenderat senaste 12 timmarna med att bara ta på henne.
Vi försökte knulla då sent på natten men min kuk fungerade inte ordentligt sa vi lade ner. Det gick bättre på morgonen, marginellt iaf.. Är nog för nervös. Och ovan. Kände inte riktigt jag kunde prestera så avbröt. Sån perfektionist. Hon tyckte jag hade en fin röv iaf, att jag borde bli kalsongmodell.Nåja sen åt vi frukost och tittade på julkalendern, hon tyckte jag skrattade lite väl mycket, men johan ulveson är ju så briljant c'mon people.
Sjukt touchy-feely var hon, så nice ju? Men tror det är mer hennes personlighet än att det hade just med mig att göra.Nä undrar vad hon fick för intryck av mig.. Kände mig rätt nervös överlag men, det var ju ändå en fin stämning liksom. Fin twist på kvällen hursomhelst.
bravo tickis!!!
That moment när man möter en gammal date på tunnelbanan
Vill inte sova ensam +_+ uhu
🙂
Ska på dejt i januari, tror jag, osäker på seriositeten hos människan
Såatteh. Vi ölade, det var nice. Inte direkt flirtig stämning tror jag, men vi retades med varann. Han skrattade åt mina skämt.
Fast efter knappt en timme dök det upp andra från vårt gäng som också brukar gå till det här stället och vi satte oss alla tillsammans. Egentligen borde jag anat att vi inte skulle förbli ensamma, men jaja.
Dock finns det en annan tjej här som är jättekär i honom. Vet att de typ strulade lite på en fest för några veckor sen, och jag frågade honom om det. Han sa "We text, and she's a nice girl, but I'm not sure I want this. She came onto me, I kind of just followed". Så ah. Vet inte. Hon är skitsnygg och fransk, så det är tuff konkurrens. 
Inte Jung:
Ska på dejt i januari, tror jag, osäker på seriositeten hos människan
Ganska så säker på att det är seriöst menat hörrö.
tack linnis