019linnea:
Får köpa sådana dära snapchat-goggles så kanske
Ooooohjaaaa!! Då kommer jag börja använda min snapchat!! 😀
Jag bjöd hit honom på skoj.. men så blev det seriöst och biljetterna är bokade. Han sa han skulle ta ut mig på en dejt i New York, vilket jag gärna vill när han kommer hit, men vad fan vet han om NY? Så ska han bo med mig hela veckan, vilket kan gå hur som helst och vet inte ens vad jag själv vill. Tror vi båda har det bättre genom att inte träffas men ingen av oss går någonsin vidare
Har börjat prata lite med en kollega på FB. Började med att jag skickade honom en video, sen började vi prata, sen pausade vi, sen lade jag upp bild på årets kreation, han skriver typ 30 s senare och kommenterar, så pratar vi lite till. Flera saker gör att jag undrar om han inte är lite intresserad. Och jag är nog lite intresserad av honom. Men samtidigt är jag superkär i e det jävla aset...
blev även påmind om förra årets jobbcrush då han likeade mitt pepparkakshus. Känns okej ändå
Jag insåg precis att jag tänkt med hjärnan, varför? Vet ni vad jag insåg att jag saknat? Att titta någon rakt i ögonen och känna de där fjärilarna. Wow, ibland kan man glömma bort självklarheter med åldern.
Ska börja följa hjärtat mer och ignorera hjärnan lite mer.
mitt dejtingliv är dött. skulle vilja åtminstone dejta någon lite så jag kan släppa tanken på en annan.
apropå dejtingliv så förstår jag mig inte på personer som hör av sig helt plötsligt efter hundra år av tystnad. blir inte särskilt smickrad av sånt. jag tänker att de då har misslyckats med någon annan de har träffat, känner sig ensamma och tänker att en annan är ett alternativ/andrahandsval. om man tidigare har avvisat en person, hur kan man då ha mage att kontakta den så lång tid efter (talar om månader/år)? jag tycker att man visar respekt och låter personen vara om det enda man är intresserad av är att ha sex.
mitt dejtingliv är dödare än dött. hade åtminstone velat dejta någon lite så jag kan släppa tanken på en annan. det finns förvisso en person som har börjat visa någon typ av intresse. dock är det en person som tidigare har avvisat mig så jag har inget intresse för den längre.
Hej.
Åh, hej
(om det nu var till mig )
Pendulum:
Åh, hej![]()
Ja, det var till alla.
Jag har haft en bra dag. (Vet att det låter off topic, men de är inte det)
Tror jag håller på att bli kär eller är det redan?
Mina känslor har som skenat iväg så fort. Tror ej han är på samma plan 🙁
019linnea:
Mina känslor har som skenat iväg så fort. Tror ej han är på samma plan 🙁
Ta det lugnt, om det är menat så kan man dejta i 3 månader, 6 månader, 9 månader och det är okej. Att definiera en relation eller definiera känslor kan vara viktigt, men det behöver inte ske för tidigt.
Also, du får gärna ge mig lite av det där, jag blir inte kär fort alls... Men jag har känt fjärilar, jag gillar fjärilarna. <3
Kanske ska på 1 dejt på onsdag
Violine:
Ta det lugnt, om det är menat så kan man dejta i 3 månader, 6 månader, 9 månader och det är okej. Att definiera en relation eller definiera känslor kan vara viktigt, men det behöver inte ske för tidigt.Also, du får gärna ge mig lite av det där, jag blir inte kär fort alls... Men jag har känt fjärilar, jag gillar fjärilarna. <3
Det kan absolut vara okej sålänge båda mår bra av det osv! Är bara jobbigt att vara den som ger så mycket av sig själv, utan att man ibland tänker på det. Försöker vara optimistisk dock och tänker att det kommer bli bra på ett eller annat vis
haha asså ja.. ta lite av mina fjärilar!! Snälla!!