Violine:
Ja, det var till alla.Jag har haft en bra dag. (Vet att det låter off topic, men de är inte det)
haha såklart det var.. vad dum jag känner mig nu som tolkade att ditt inlägg var en reaktion på mitt inlägg ovan. blev jätteglad och bara "omg hon säger hej till mig, ngn ser mig hihihi" lol, är visst så svältfödd på uppmärksamhet på sistone att jag suger åt mig minsta lilla antydan till det. fint att du haft en bra dag, för övrigt.
mvh
Har tänkt i minst en månad nu att jag skulle ha parat ihop min lillebror med Linnea om jag vågat hehe
PMR:
Har tänkt i minst en månad nu att jag skulle ha parat ihop min lillebror med Linnea om jag vågat hehe
Nu blev jag nyfiken någon annan har ju mitt hjärta just nu men varför just lillebrorsaan??
019linnea:
Nu blev jag nyfikennågon annan har ju mitt hjärta just nu men varför just lillebrorsaan??
Han är idag en person som har personlighetsdragen du verkar ha behövt i en partner. Han är dessutom en romantiker, skämmer gärna bort en lite, kan åka land och rike(flyg dock) och har växt så otroligt mycket som människan. Har en brokig uppväxt som istället stärkt honom och han har lyckats trots att han inte orkade sig på gymnasiet och har nog därmed extra förståelse för när andras liv inte gått spikrakt. Du verkar typen av tjej han behöver med, samt typ av person han dras till. Plus att båda verkar otroligt populära bland motsatta könet hehe.
*host*
PMR:
Han är idag en person som har personlighetsdragen du verkar ha behövt i en partner. Han är dessutom en romantiker, skämmer gärna bort en lite, kan åka land och rike(flyg dock) och har växt så otroligt mycket som människan. Har en brokig uppväxt som istället stärkt honom och han har lyckats trots att han inte orkade sig på gymnasiet och har nog därmed extra förståelse för när andras liv inte gått spikrakt. Du verkar typen av tjej han behöver med, samt typ av person han dras till. Plus att båda verkar otroligt populära bland motsatta könet hehe.*host*
:'( han låter jävligt fin.. skulle lätt låta mig matchmake:as med honom om jag inte var på kroken hos någon annan. kmr säkert snoka upp honom ngn gång på fejjan typ
jättefint beskrivet av dig också??
019linnea:
:'( han låter jävligt fin.. skulle lätt låta mig matchmake:as med honom om jag inte var på kroken hos någon annan. kmr säkert snoka upp honom ngn gång på fejjan typjättefint beskrivet av dig också??
Haha, hoppas på att det inte ska behöva snokas utan att det istället går vägen med din nuvarande flamma!
Pendulum: uppmärksamhet
Jag gillar din uppmärksamhet också. <3
019linnea: ta lite av mina fjärilar!! Snälla!!
Mysigt!
019linnea: Är bara jobbigt att vara den som ger så mycket av sig själv, utan att man ibland tänker på det.
Sålänge det inte känns som att det bara är du som ger och inte får tillbaka något, så ska det inte kännas!
När jag var 15-16 var jag på g med pojkar jämt.
Nu vet jag inte ens hur man flirtar. HUR GÖR MAAAN
vill ha honom så mkt
han skickade en bild till mig när han håller en sak i handen
och så siktade han neråt med kameran liksom så man ser hans fötter....
och...
hans ben
som är bara
han har på sig kalsonger
tyvärr var fokus bara på saken han höll i och man såg inte så mkt av hans ben
men blev ändå lite pirrig av det
mvh creep
Det är nice att bli äldre, man blir snyggare och snyggare för var dag som går.
Tickstart:
Alltså, jag är typ dubbelt så snygg jämfört med min första umträff. Ålder är amaze.
Tickstart:
Nä, fråga min farmor.
Violine:
Alltså, jag är typ dubbelt så snygg jämfört med min första umträff. Ålder är amaze.
jaaa du är snygg, kan du sluta be all in my face about it?! how 'bout that date!