Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok

Violine: Yeah, han är varken Svensk eller bor i ett annat land så det kan inte leda till något och det känns tryggt.

Oj, jag menar att han aldrig bott här, inte har rötter här och varför ens starta något med någon som skulle innebära att en av oss en dag skulle behöva flytta från land... Dock bor han inte i sitt land just nu... Så... Äsch ahja. 

Tickstart:
Min kk är arkitekt Cool

Det... Är så... Sexigt... Du borde göra henne till din flickvän Tickan. >.< 

Tickstart:
Pioner haha 😀 kan inget om blommor (förutom att pioner är blommor)

Jag gillar pioner. 🙂 

SvaraCitera
Hazel

Är orolig över att jag snart åker till Sverige och de enda som är kvar i landet i vårt gäng är min flörtiga vän och min crush. får ångest av att tänka på att de säkert kommer hänga asmkt ensamma och det kommer hända nåt.

SvaraCitera

är så weird när karlarna skriver att de aldrig kan sluta titta på mina bilder, hur mkt de gillar en osv. det är ju bara jag som känner så, fast mot andra? man får aldrig fatt på den man verkligen vill ha

SvaraCitera

Min utländska Skype-man och jag pratade om böcker hela morgonen, jag kommer på riktigt slänga skor på en kyrka ifall jag blir kär i honom....

SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:
Min utländska Skype-man och jag pratade om böcker hela morgonen, jag kommer på riktigt slänga skor på en kyrka ifall jag blir kär i honom....

det låter ju som att du är påväg~ haha

SvaraCitera

Fkpaw:

det låter ju som att du är påväg~ haha

Men nääää, sluta. :'( Jag vill inte. :'( 

SvaraCitera

tror typ inte jag är kär i e längre. att han kan vara himla charmig, rolig och mysig när han vill lyckas inte riktigt längre väga upp att han däremellan beter sig som ett jävla as och seriöst är sämsta jävla chefen jag någonsin haft. eller kanske näst sämsta, en bra dag.

tror dock mer och mer att något kommer hända med en kollega..? typ förra veckan kom han till mig och bad om wordfeud-tips (den jäveln vinner typ alltid över mig så inte direkt så att jag är så jävla bra att det är därför). så ställde han sig liksom lite snett bakom mig och höll fram telefonen åt mig, så att halva hans "framsida" kom i när halva min "baksida" och så stod han så en stund medan han visade och berättade hur han tänkte typ.
sen kom han iofs också förbi på festen förra fredagen som jag spontanbjudde in honom till. det hände dock inte direkt något där (mer än att jag gjorde ett väldigt tafatt försök att ragga på hans snygga kompis hehe)

SvaraCitera
Hazel

börjar få starka känslor för A alltså
d är inte bra

SvaraCitera

"Åh jag hatar killar de suger shit... Oh never mind han skrev precis, jag är så lycklig!" 

Hahaha, när blev jag ett så himla instabil? XD

SvaraCitera

Så... Söt... Och rolig... Och smart... Och gemensamma intressen. Och bor i helt fucking fel land. 

SvaraCitera
Hazel

igår var vi alla ute och drack öl. bredvid mig satt en snubbe från nederländerna som nyligen flyttat hit, han var astrevlig, vegetarian och doktorand. vi hade mkt gemensamt så vi snackade en del. men tror inte d kmr hända nåt. han är 32 och ser ut lite som ola söderholm.

SvaraCitera
Hazel

han är vänster också. mvh stalker Rodnar
han verkar ju faktiskt nice men åh
är så himla ledsen att jag inte vågar flirta
är så dålig på sånt här, så många härliga män jag möter och inte en enda vågar jag flirta med

SvaraCitera
Hazel

idag runt två-tiden fick jag ett sms från a som frågade "que pasa?". älskar att han kan spanska <3 iaf så jag skulle va hemma hos mina släktingar under dagen, så jag sa 

"i'm trying to explain to my relatives why i'm 24 and still not married. having the time of my life, really. you?"

och han sa att han skulle gå till en marknad. jag sa 

"i might need a beer after this, i'll let you know when i get out of here"

så hörde jag av mig 2 timmar senare. han var ute, så vi möttes upp och gick och tog 2 öl. pratade om massa saker. kändes som vi kom närmare varann. han flirtade lite tror jag. med blickar, kroppspråk. om jag nu läste av det rätt vilket säkert inte stämmer iaf. suger på sånt.

iaf. sa att jag kmr sakna honom när han flyttar och han sa att han kmr sakna mig med. åhh.

SvaraCitera

skrev ett långt inlägg men råkade radera det...... aja för att göra en lång historia kort så var jag i fredags nära på att ligga med en kille som är förlovad. var på samma efterfest som honom i somras (han hade flickvän då) och råkade stöta på honom i gbg i helgen.. antog att han var singel nu då han var jättepå mig. vi höll på lite och var nära på att gå hela vägen. frågade faktiskt innan vi började strula om inte han hade flickvän fortfarande, men han gav mig inget riktigt svar utan skämtade bort det. anade oråd då men en var ju full och lite myssugen så tänkte inte mer på det. efteråt snokade jag på fb och visst har han flickvän, de är till och med förlovade (!). det fick jag lite ångest av. inte för att deras relation rör mig men är trött på att träffa douches...vi bytte inte nummer eller något iaf som tur är.

SvaraCitera

Jag frågade honom ifall han är rädd för mig, han sa att han var upptagen och stressad just nu. 

Tog det som ett ja. XD

SvaraCitera