Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok

Ämnesstartare

Violine:

Yeah, jag frågade hur han kände för mig, han sa att han gillade mig, att jag är snygg och sexig och han gärna vill se vart vi kan utvecklas men han har inte förhållande-känslor för mig. Och efter det så skrev han inte mer. Och jag vill inte slösa min tid på någon som inte kommer vilja ha ett förhållande en dag. En sak om det kan bli något men för mig så såg jag att han inte ville mer. 

Men tänker inte älta i det. Jag tänker dejta och komma över honom nu. Så nu har jag hittat massa nördar på Tinder att prata med. (I don't date cool guys)

hm, mm ok. Modigt ändå

SvaraCitera

Neh, det var mer vänskapligt tror jag. Inget som syftade på mer i varje fall. Men sjukt rolig dude. 

Jag tror han trodde jag var lite aggressiv, jag måste jobba på det där för jag är aldrig aggressiv... Jag är bara högljudd. XD XD XD </3 

Also, detta är min 800post. Förhoppningsvis kan jag komma upp till en respektabel summa någon gång. XD 😛 

SvaraCitera

Blind date, exakt min typ utseendemässigt, vi får se, vi får se. 

SvaraCitera
Hazel

Missade A's sista dagar här pga. blev sjuk och var tvungen att stanna i Sverige en extra vecka..

Så ah jag tänkte att "nu är det över han kommer väl glömma bort mig och så kommer vi aldrig mer prata med varandra"
men nu från ingenstans smsade han mig och ba "hi, how are you? i miss you, i hope all is well in Armenia"

blev helt till mig

SvaraCitera

Fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck, fuck fuck fuck fuck... Fuck... Noooooh.... Stahp.... Så orättvist, jag är inte med på detta. :'( 

Dejting börjar mest kännas som att dejting för mig är er dumpning än dejting. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjej jag ej haft kontakt med sen en katastrofal thailandsresa vi gjorde tillsammans för 3 år sedan hörde av sig och vill ses. Samt ska träffa tjej jag hittade på instagram på fredag. + lovade att träffa annan tjej snarast. Mitt dejtingliv har inte varit så här aktivt på flera år. Känner mig som Linnea!

SvaraCitera

😀 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nahual: Samt ska träffa tjej jag hittade på instagram på fredag.

Vill höra alla detaljer om det här sen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gårdagens dejt var mkt trevlig! var ute å åt sedan sov hon över. Dagens dejt med annan tjej uuuuuuh, steelt, hemma hos henne, tänkte det var bäst att gå hemShockerad. Men blev en fin timmes lång promenad genom gbg å kom precis hem i tid för UFC!Cool

SvaraCitera

är så weird när helt okända karlar skriver och det första de gör är att insistera på att "de bara vill vara vänner" och ta en fika på tu man hand. det är en till som skriver just precis nu att han vill göra detta, sen när jag säger nej och ifrågasätter honom får jag bara kommentarer om att jag är "galen" följt av "jag vill ha en galen vän som dig"

sjukt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska inte ge dumma män en chans att komma med dumma anledningar d:

SvaraCitera
reben

019linnea: sen när jag säger nej och ifrågasätter honom

varför måste du ifrågasätta efter att du sagt nej?
tycker det tyder på att han är:

019linnea: galen

SvaraCitera

reben:

varför måste du ifrågasätta efter att du sagt nej?
tycker det tyder på att han är:

för att jag vill. tycker inte att detta beteende är särskilt schysst som han har

ja! får också sådana vibbar

SvaraCitera

usch. blir så less på dumma män

SvaraCitera

Snubben är ute på tunn is kan jag ju säga just nu, får se om han kan rädda sir ur gårdagens tabbe alltså. 

SvaraCitera