019linnea:
usch. blir så less på dumma män
betyder dum = har inte stora muskler och tatueringar?
Var på en spelning igår, lite åt "underground" hållet i trakten av Sundsvall...
Var en tjej där som kom fram och undrade lite var jag varifrån pga. dialekt osv.. hon undrade vad jag tyckte om ditt och datt och var allmänt trevlig. Märkte att hon var lite intresserad.
Svarade kort och tråkigt på frågorna och gav nog attityden "käften, jag lyssnar på bandet".
Sedan när spelningen var slut hittade jag henne ej igen 🙁
Tog nattåget hem.
Jag smsar lite med A fortfarande, men det är mest casual talk. Inge flirtande, jag är dålig på sånt och så känns det halvt meningslöst med tanke på att han är tillbaka i USA nu.
... Men! Ola (aka holländaren) och jag har faktiskt återupptagit kontakten. Han like:ade min instabild och kommenterade ett inlägg jag skrivit i en gemensam FB-grupp, så då passade jag på och ba "Hej! Läget?" och så började vi snacka igen. Jag sa att jag numera jobbar självständigt och att vi därför borde käka lunch nån dag, så vi ska göra det på ONSDAG... Dvs. om två dagar. Hihihihihapp.
Är lite pirrig, han typ gör lite wink-smileys ibland och verkar vilja snacka med mig?!?!?!?!?! ÄR DET BRA ELLER???? Tror det. Det dåliga är att min kompis flyttar in hos mig nästa vecka och då kommer det kännas jätteknäppt att ta hem en kille, om det nu skulle gå vägen. Jag vetefan. Nu letar jag ursäkter igen. Han har ju också sitt place faktiskt så att i värsta fall kan vi väl hänga där. Fast han har också roomies.
Okej nu går jag verkligen händelserna i förväg. VI SKA ÄTA LUNCH. THAT'S ALL.
Lunch.
(åh älskar att han är veggi)
Jag kan inte komma över hur söt han är! Alltså, han är inte sådär klassiskt snygg, ni vet. Han påminner väldigt mycket om Ola Söderholm, som sagt... Hans profilbild på FB är så söt - krulligt hår, stickad tröja och gosar med en kissemiss.
GruvanVol7:
Var på en spelning igår, lite åt "underground" hållet i trakten av Sundsvall...Var en tjej där som kom fram och undrade lite var jag varifrån pga. dialekt osv.. hon undrade vad jag tyckte om ditt och datt och var allmänt trevlig. Märkte att hon var lite intresserad.
Svarade kort och tråkigt på frågorna och gav nog attityden "käften, jag lyssnar på bandet".
Sedan när spelningen var slut hittade jag henne ej igen 🙁
Tog nattåget hem.
Alltid nåt iaf att få svart på vitt att du är attraktiv! Går att bygga vidare på liksom 🙂
"det är du eller ingen "
har så många fina pöjkar i min omgivning men orkar inte hålla på asså
019linnea:
"det är du eller ingen "har så många fina pöjkar i min omgivning men orkar inte hålla på asså
brukar kunna vara lite skillnad på att säga något fint och vara fin, så det är nog ingen större förlust att inte orka hålla på
men vad vet jag?
Räven från bronx:
brukar kunna vara lite skillnad på att säga något fint och vara fin, så det är nog ingen större förlust att inte orka hålla påmen vad vet jag?
mmm är bra att komma ihåg att många killar bullshittar. är dock vissa som får komma närmare än andra o så
019linnea:
mmm är bra att komma ihåg att många killar bullshittar. är dock vissa som får komma närmare än andra o så
ja verkligen ! iaf 99% av de som kommer och serverar sig själva, vem behöver sånt? du har väl ett göttigt duschmunstycke om det skulle klia för mycket, fast bäst är att bara vänta på att det slutar klia av sig själv, precis som man gör med ett myggbett, till samma typ av konsekvens
det går inte att jaga det du vill ha tror jag, det går bara att leva fint och garva tror jag hm
Räven från bronx:
ja verkligen ! iaf 99% av de som kommer och serverar sig själva, vem behöver sånt? du har väl ett göttigt duschmunstycke om det skulle klia för mycket, fast bäst är att bara vänta på att det slutar klia av sig själv, precis som man gör med ett myggbett, till samma typ av konsekvensdet går inte att jaga det du vill ha tror jag, det går bara att leva fint och garva tror jag hm
XD mja, känner att jag gör lite vad jag vill. kul med uppmärksamheten ibland men om man vill hugga tag i ngn snubbe får väl den känslan komma när den kommer
Jupp, fortfarande inte bestämt mig.
019linnea:
XD mja, känner att jag gör lite vad jag vill. kul med uppmärksamheten ibland men om man vill hugga tag i ngn snubbe får väl den känslan komma när den kommer
var har det tagit dig? retorisk fråga, jag förstår redan.