hörde lite sus i säven som lät som att allt skulle bli bra till slut
det lät bra tyckte jag
Jag vill föreslå något roligt, men jag kommer inte på något roligt... Hur ska jag kunna fejka att jag är rolig och impulsiv när jag inte är det?
Jag i lördags
Lunchen gick bra. Vi hängde i två och en halv timme, så det blev ändå en rätt lång lunch. Jag känner att vi har en hel del gemensamt och att han är sjukt intressant som person. Enda minuset: det blev ett väldigt awkward avslut.
Han är mycket längre än mig, så när vi skulle skiljas åt skulle han ge mig en puss på kinden (folk gör så här, ok). Det var inte jag beredd på - jag tänkte att han är från Nederländerna och jag från Sverige så då räcker det med en kram. Så han går in för en puss, jag går in för en kram, och så slutar det med att hans läppar landar på min panna?!?!?! Och på nåt onaturligt sätt, liksom, för att det är som att de trycktes mot min panna utan att han ville det. Så där stod vi i typ två sekunder och min panna blev blöt och det hela var bara jätteobekvämt, fast vi låtsades som ingenting och ba "... hejdå".
Ugh.
Hazel: Ugh.
skrattar och relaterar.
en av de första gångerna jag umgicks med tjejen som är min bästis nu, men hade en crush på mig vid den tiden, så ville hon pussa mig på kinden när vi sa hejdå. jag var också extremt oförberedd på detta och ryckte till (!), så det slutade med att hon lyckades pussa mig på örat väldigt taffligt och effektfullt. tycker detta obekväma moment fortfarande är väldigt trevligt och kul att tänka på.
durga:
skrattar och relaterar.en av de första gångerna jag umgicks med tjejen som är min bästis nu, men hade en crush på mig vid den tiden, så ville hon pussa mig på kinden när vi sa hejdå. jag var också extremt oförberedd på detta och ryckte till (!), så det slutade med att hon lyckades pussa mig på örat väldigt taffligt och effektfullt. tycker detta obekväma moment fortfarande är väldigt trevligt och kul att tänka på.
hahahaha åh
PS. vad kul att se dig här igen
mvh zymba
Han bad mig ge honom en "field report" från en grej jag var på igår, så nu skrev jag precis till honom och beskrev det. Han svarade och gav mig en beskrivning av sin kväll också, hahaha... och nu chattar vi. Han är fan söt. Jag vill ha honom. i mig ok nej lugn lugn LUGN
Men blir så rädd av mig
gud jag tror han flirtar med mig
eller jag vet inte?
mkt winkemojis just nu
Hazel: PS. vad kul att se dig här igen
tack detsamma!! uppskattar mycket att läsa om dina romantiska eskapader för du skriver så ärligt och bra och roligt om det, precis som det verkligen är att uppleva känslomässigt.
Nahual:
Jag i lördags
"WELL Alice, it seems we both goth autism havent we? Yepp.....Welll, thats good to know...."
fan, det här var ju genialisk. herregud. fan vad underbart.
"WELL Alice, it seems we both goth autism havent we? Yepp.....Welll, thats good to know...."
fan, det här var ju genialisk. herregud. fan vad underbart.
jaaaa<33
Jag som trodde Fkpaw hade avreggat sitt konto
Nahual:
Jag i lördags
gud, har tittat på serien som det här klippet kommer ifrån idag (the undateables på UK channel 4) och den är ju sviiiiingullig. sjukt bra skildrande av hela aktiviteten dejting och kommunikation och olika förväntningar på relationer. skrattat mkt mkt. älskar't!
Captain Jack Sparrow:
Jag som trodde Fkpaw hade avreggat sitt konto
ja det var väl tanken. Men jag har gått över till att vara sinnesförvirrad på natten/morgonen.
samt den som väntar på något gott?