Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok

Ämnesstartare

Fkpaw:

ja det var väl tanken. Men jag har gått över till att vara sinnesförvirrad på natten/morgonen. 

samt den som väntar på något gott? Rodnar

den är jättefin tycker jag hihi Rodnar den vill jag killa på magen Mycket glad och tackla så han flyger ut i omloppsbana Hjärta

SvaraCitera
Hazel

men åh kan inte glömma A.
har en sån stor crush på jäveln
varför är han i USA

SvaraCitera
Hazel

vi smsar nu och han skickade precis en selfie pga bad om att få se hur långt hans skägg blivit
den där blicken
jag vill ha honom
åhhhhh

SvaraCitera

faphomet:
Han kom hit igår, och sov över. Han sa att jag var fin och jag fick pussa han så mycket som helst. 
Han är så fin

UPD

Han är ett jävla rövhål wow 

SvaraCitera

Jag sa "Jag älskar det" han hörde fel och blev skitskraj. XD 

I am awesome. 

Efter mina nya erfarenheter så är jag så orolig att han ska visa sig vara en jerk precis som alla andra. Please please please let him be the good guy, please please!

SvaraCitera

Hazel:
gud jag tror han flirtar med mig
eller jag vet inte?
mkt winkemojis just nu

Antar att det inte är dessa emojis hav skickar: 

" 😉 ;-)"

hehe

SvaraCitera

Igår matchade jag med random snubbe som verka nice. Jag ba "ok ny taktik" så skrev typ direkt och frågade om han ville ses och ta en fika. Han nappade direkt och föreslog idag. Så sågs vi och det var.. nice!?! Först fikade vi och sen drog vi och åt middag. Kändes som vi klickade bra. Det var nice, vill träffa igen. Om han ej vill ses kommer jag bli knäckt över att jag isf uppenbarligen är socialt inkompetent som inte kan läsa andra människor. Hehe
men ändå lite pirrigt
aja

SvaraCitera
Ämnesstartare

Heja!!

SvaraCitera

Mitt ex var så lätt att läsa att jag behöver lite tid nu när jag ska börja läsa vuxenböcker. Vanliga individer är så djupa och nyanserade och har... Så många lager! 

Hittills så gillar jag alla hans lager, jag hoppas det håller i sig. 

SvaraCitera
Hazel

I förrgår kväll matchade jag med en svensk kille på Tinder som är på resa här. Vi skrev dock ingenting till varandra. Igår kväll hade jag en avskedsmiddag med mina vänner på en restaurang, och vid ett bord lite längre bort såg jag två killar som såg lite skandinaviska ut. Jag började läsa på deras läppar och ja, de verkade tala svenska.

Det tog dock ett bra tag innan det klickade till i huvudet på mig och jag insåg att det ser lite ut som Tinder-killen. Gick in på appen och bläddrade bland hans bilder, och det liknade honom men kändes inte helt hundra. Jag blev tveksam och tänkte att det nog inte var han ändå.

En stund efter att de lämnat restaurangen fick jag ett meddelande från killen på Tinder. "Jag såg dig nyss". Sedan har vi börjat chatta, och han är faktiskt väldigt trevlig. Hahahaha. Så himla knäppt bara.

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Ibland tänker jag att jag borde vara lite mer på. Fast är så socially awkward att det känns som en obra grej. Fast jag vet att jag nog kan komma henne närmre. Varför är det så svårt. Å varför är hon så modest och buu jag hatar att vara drivande

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hazel:
I förrgår kväll matchade jag med en svensk kille på Tinder som är på resa här. Vi skrev dock ingenting till varandra. Igår kväll hade jag en avskedsmiddag med mina vänner på en restaurang, och vid ett bord lite längre bort såg jag två killar som såg lite skandinaviska ut. Jag började läsa på deras läppar och ja, de verkade tala svenska.

Det tog dock ett bra tag innan det klickade till i huvudet på mig och jag insåg att det ser lite ut som Tinder-killen. Gick in på appen och bläddrade bland hans bilder, och det liknade honom men kändes inte helt hundra. Jag blev tveksam och tänkte att det nog inte var han ändå.

En stund efter att de lämnat restaurangen fick jag ett meddelande från killen på Tinder. "Jag såg dig nyss". Sedan har vi börjat chatta, och han är faktiskt väldigt trevlig. Hahahaha. Så himla knäppt bara.

😀 <3

SvaraCitera
Hazel

Han heter Henrik och har redan lämnat landet så vi hann inte ses... Vet inte om han bor i Sthlm dock, ska ju dit på tisdag så eventuellt kan man ju träffas när man är där???? vi får se.

charlie btw....
han har betett sig konstigt mot mig
tror han fortf har känslor för mig han säger massa saker om hur fin jag är osv

SvaraCitera
Hazel

Och så A. Har en sån jävla crush på den människan fortfarande, borde inte pga. han är ju i Dallas nu sen mars. Men han är ju så fin. Vi har smsat regelbundet sen han flyttade hem igen... Och varje gång han skickar mig ett meddelande känns det som min kropp lyfts upp av ett gäng ballonger och åker upp till himlen i raketfart. Det pirrar i hela mig. Vaknade imorse och såg att han skickat ett oväntat sms och nu är min dag gjord.

SvaraCitera

Vart är min Jason momoa-doppelgänger. Attraheras bara till honom nu mera och folk som ser ut som Jason 

SvaraCitera