Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok

ok tvivlade ju lite på om O verkligen var intresserad. så kunde inte hålla mig från att fråga idag om han ville ses något framöver, varav jag fick ett "aa, men jobbar hela veckan". var lika skeptisk som förut så frågade om han var säker på att han ville ses och han svarade "ja????" och sedan "har du bråttom?". haha gud.. då får han jobba färdigt men sen borde vi ses tkr jag. tråkigt att hålla sig borta från någon man är intresserad av

tydligen så känner kollegan jag jobbar ihop med också O. kollegan hade t.o.m ringt O igår och pratat lite allmänt, bl.a om mig. 

otroligt hur flera hundra pers kan höra av sig, vara intresserade och vilja ses oavsett vad medan den man sedan fastnar för är mer upptagen med saker och ting. i ain't got time 

SvaraCitera

Jag är i ett förhållande. SötSötSötSötSöt

SvaraCitera

behöver ventilera lite

han säger att han vill ses men jobbar hela veckan. hans snapchat --> åker och dricker en kväll hos en kompis, är ute och äter glass, röker vattenpipa vid restaurang osv. men hallå!!! du ska vilja umgås med mig hela tiden, har sagt att jag vill ses för i helvete

SvaraCitera

trippad tråd haha

SvaraCitera

uh, börjar lessna på O. då ska jag ta mitt lilla pick och pack och hora runt istället

SvaraCitera

Är atm tillsammans med en kille jag hittade här på UM 🙂

SvaraCitera
time
 time

skrev i fel tråd blö

SvaraCitera

Allt känns så konstigt kring O. Gillade verkligen honom. Han var hur på som helst och nu har han blockat mig överallt. Är svårt att inte ta det personligt eftersom allt hände så plötsligt, förstår inte vad som har hänt?

SvaraCitera

ja

så har jag en dejt imorgon

SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:
ja

så har jag en dejt imorgon

wöh!! lycka till å ha det skoj

SvaraCitera

flygkärra:

wöh!! lycka till å ha det skoj

jaa! tack så mycket!

SvaraCitera

det gick bra! surt dock att han bor i östersund och endast hälsar på sundsvall på helgerna, men bra att han planerar att kanske flytta hit. vill skriva mer detaljer men är ganska säker på att han såg mitt konto här och ev. läser detta just nu - isf hej och säg gärna att du sett detta

SvaraCitera

Vi ska ses igen imorgon! Tänker försöka hålla lite mer på att ligga denna gången för att behålla spänningen och testa det "verkliga" intresset. Den andra sidan av mig vill dock fråga något i stil med "öö ska vi prova att ha sex på massa konstiga ställen?"

SvaraCitera

"du är den snyggaste tjejen jag har varit med" Gråter och vi råkade ligga ändå

SvaraCitera
Ice
 Ice

019linnea: du är den snyggaste tjejen jag har varit med" Gråter och vi råkade ligga ändå

Läste först ditt inlägg såhär: den snyggaste tjejen jag har varit med Gråter och vi råkade ligga ändå.

Jag tänkte först att det var brist på killar där du var och att du låg med en tjej. När läste om då vart det en annan betydelse när läser rätt, så kan det bli när är nyvaken haha.

SvaraCitera