Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma dejtingdagbok

Ice:

Läste först ditt inlägg såhär: den snyggaste tjejen jag har varit med Gråter och vi råkade ligga ändå.

Jag tänkte först att det var brist på killar där du var och att du låg med en tjej. När läste om då vart det en annan betydelse när läser rätt, så kan det bli när är nyvaken haha.

Hahaha. Nja är på gränsen att man utforskar om gräset är grönare på andra sidan, men var killen jag låg med!

SvaraCitera

han gör mig så jävla glad, är så bekväm runt honom ahhh hskdndöaös

SvaraCitera

Har träffat killens föräldrar btw??

SvaraCitera

känns konstigt att någon gillar mig.. för mig? och inte bara för sexet? 

han ville ses när jag hade mens och bara hänga. VA. är som att det inte är på riktigt och att han snart kommer försvinna eftersom han har fått ligga. är så jäkla trött på sådana fuckboys så hoppas inte att historien repeterar sig allt för mkt 

SvaraCitera

Du har så rimliga krav Linnea, gillar det. 

SvaraCitera

Plejadisk Panda:
Du har så rimliga krav Linnea, gillar det. 

det räckerrrr.

SvaraCitera

Du kan trösta dig med att dina relationer trots allt ändå är bättre än mina egna

SvaraCitera

mmmygod

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Dejting är rätt ok verktyg för självskadande Ledsen fattar inte hur det kan vara så illa. Hade varit nice att kunna hantera det antar jag. 

SvaraCitera
färg

Det är inget fel med att bara vilja (engångs)knulla men det är fittigt att låtsas som nåt annat. Kär och besviken. Trodde jag kunde se igenom sånt där, lol...

SvaraCitera

det går bra. vi skickar memes till varandra varje dag

SvaraCitera

han kommer tillbaka till s-vall imorgon OCH VI SKA SES

SvaraCitera

vi umgicks ca konstant torsdag-söndag medan han var i stan. allt är så romantiskt och mysigt? känns overkligt

"förstår inte varför du är med mig, du är så snygg", "blev helt knäsvag när jag såg dig, du bara lyste upp så starkt i hela krogen", osv osv diverse kommentarer om min rumpa Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska träffa 2 från tinder i veckan tror jag

SvaraCitera
Ämnesstartare

flygkärra:
Ska träffa 2 från tinder i veckan tror jag

SvaraCitera