Zapetta:
.
Blivande_japan:
drömde för några nätter sedan att jag diskuterade med zapetta om hur jag rakar mina ben
Blivande_japan:
HAHAHA
hur gör du?
Zapetta:
hur gör du?
ljög lite om det i drömmen pga kände mig dålig
Blivande_japan:
ljög lite om det i drömmen pga kände mig dålig
aww
drömde inatt att jag hade en svart box, stor som en vanlig tegelsten fastsatt på bröstet, fick inte bort den och den vägde otroligt mycket, så varje gång jag försökte resa mig upp ramlade jag framåt och slog huvudet i marken
Drömmer ofta långa, invecklade och överlappande drömmar om att jag och andra måste gömma sig, ofta i fina kläder.
Jättekonstigt.
Och ofta mardrömmar med mina föräldrar i.
Drömmarna blir mer invecklade ju törstigare jag är, är ofta galet törstig och uttorkad när jag vaknar.
Drömde sjukligt nog om UM.
Jag drömde att jag vaknade, satte mig vid datorn o kollade på klotter som jag brukar. En ny användare hade skapat tillräckligt med trådar för att fylla dom fyra eller fem första sidorna. Saken är bara att det egentligen bara var 3 olika trådar - men som hade postats om - många gånger.
Det blev ett väldigt liv om detta. På frågan om varför var svaret att han ej var medveten om detta, att han bara postade om varje gång det blev "database error" och därav att det blivit så många, trots att han bara försökt skapa tre olika.
Sen tynade drömmen bort, eller så kanske den plötsligt tog slut där, jag kommer inte ihåg helt säkert, jag vaknade till lite halvt och somnade om nästan direkt och sov tills för tre timmar sedan utan att drömma något mer.
drömde om en gammal vän jag inte sett på tusen år. blev ledsen när jag vaknade och insåg att det var en dröm, saknar henne
Drömde att jag precis färgat håret och sköljt ur allt, och då kom en tjej i min parallellklass in i duschen och vi började kyssas, smekas och dylikt. Var en intressant dröm. Kändes verkligt. Var mysigt med massa vattenånga och tänd ljus.
Dock blev det sämre när hon ville vara dominant och var så inte in the mood för det i drömmen 🙁
Zapetta:
Marken vibrerade när han gick
*fnissattack*
Var på umträff och drömde att jag ville göra okyska saker med en umare jag egentligen inte vill göra okyska saker med.
Pratade i telefon med Nollan jättelänge också, hon var ledsen för att vi på träffen dissade henne.
Sen skulle vi bada på ett äventyrsbad och jag försökte dölja för umarna att jag hade små barbiedockor i min väska.
krasch:
Var på umträff och drömde att jag ville göra okyska saker med en umare jag egentligen inte vill göra okyska saker med.
vemvemvemvemvem???
krasch:
Pratade i telefon med Nollan jättelänge också, hon var ledsen för att vi på träffen dissade henne.
Sen skulle vi bada på ett äventyrsbad och jag försökte dölja för umarna att jag hade små barbiedockor i min väska.
Hahaha fnissade mkt åt dessa 2! fast de om mig va ej så kul egentliigen e nog bah trött, men barbiedockorna i väskan
Drömmer ständigt drömmar om att jag och andra blir eftersökta och kidnappade så vi måste gömma oss.
Drömde nu nyss också att min farmor gav mig någon medicin från Rusta som inte alls fick mig att må bättre.
Igår drömde jag att jag följde efter Slingersvans. Alltså Peter Pettigrew. Han i Harry Potter, ja. Jag följde efter honom till min bästis gamla hus och upptäckte att de flyttat men lämnat dörren olåst. I deras gamla källarvåning som tidigare var förvaringsrum/kylskåp av extraordinär storlek hade Slingersvans grävt ett stort hål i marken och där låg Voldemort och slumrade.
Sen återuppstod Voldemort, men han såg inte ut som Voldemort, utan som Tom Welling, han som spelar Clark Kent i Smallville. Det var fantastiskt. Han hotade med att döda mig för att jag kommit in i huset utan att knacka, och jag noterade att Voldemort stulit min mammas bil. Jag sa att jag gärna dör, men han måste låta mig returnera bilen först.
Efter ett tag gick jag hem för Voldemort skulle tydligen iväg och handla mjölk. Utanför min port stod Stalin och hängde, så vi pratade lite om kontrollstater och utrikespolitik. Han sa att grannländer är som finnar, man måste klämma dem hårt tills de ropar att det gör ont och då släpper man och Så Bildades Sovjetunionen. Det var mycket konstigt. Jag hann inte fråga mer för en soldat kom ut och sköt ihjäl Stalin. Sen kom min mamma och hämtade mig i sin återfunna bil (Voldemort hade lämnat tillbaks den). Hon ville köpa krokar, så vi åkte till Byggvaruhuset. Under tiden pratade vi om Stalin och jag berättade att han hade varit snäll mot mig, och mamma hytte med fingret och sa att jag inte får berätta det för pappa.
Edit: ÅH HERREGUD VAD JAG SKRIVER WALL OF TEXTS NÄR JAG INTE HAR SOVIT PÅ X ANTAL TIMMAR.
Drömde att jag var på kryssning och hade rakat benen. Jag och Helen hade smitit dit utan vår klass så vi fick springa runt och gömma oss. Alla andra ungdomar fattade vad vi höll på med så de hjälpte oss.
Sen kom en tjej med brunt hår och sa att man var tvunbgen att klä ut sig för att komma in på klubben ikväll. Jag blev jätteledsen för jag inte kunde vara Stormtrooper i och med att det är det enda jag vill klä ut mig till. Så jag började gråta och kom på att jag rakat benen då helt i onödan, grät mer.
Ville ju få visa upp mina lena ben, ålbenen