drömde jag skulle använda kollektivtrafiken själv. tkte d va mkt läskigt =S
d sista i drömmen var att jag skanderade "MADER FAKER" gång på gång
drömde att jag var hemma hos mpt: hv på middag med mina föräldrar några vänner några bekanta några umare
först var d bara vi ungdomar sen kom hans föräldrar som sjöng ngn låt på engelska för han fyllde år och alla skämdes som fan
sen satt vi vid bordet och alla hade en egen liten vinflaska och hans mamma hade en stor bunte med skivad salami och hon blev aldrig klar så jag drog i den och fick en skiva
min mor var väldigt elak mot mig och sa en massa grejer så jag ursäktade mig och gick upp till toaletten och det fanns flera olika att välja mellan och jag hörde allt de där nere pratade om
sen var jag på en bil vid ingången till en affär och bilen flyttade sig automatiskt efter andra bilar jag tkte d var kul men sen hamnade jag högt upp och jag visste att jag inte skulle kunna komma ner och jag tappade redskap som kunde hjälpa mig
kallade på en vän som sa att jag visst kunde komma ner så klättrade han upp och då såg jag att d var en decimeter till marken bara och jag var i vår säng för vi var ihop
i huset bodde min pappa, hans ex och tre av mina syskon men den yngsta kunde prata som en vuxen men såg ut som adalia rose och de stökade upp en massa så jag skällde
källaren var enormt stor med tanter som målade blommor, gjorde blommor av silkespapper och d mesta var mörklila
det var några barn där också som jagade en speciell sorts katt som var mjukare och hade mer slappt ansikte än andra. jag frågade en varför alla i området hade likadana katter och hon sa att det var för att de härmades.
jag gick ut med min missbildade syster i barnvagn och den ramlade hela tiden, vi gick vid en kyrka och det var i en annan stad. en uteliggare kom fram till mig och jag blev rädd så jag skrek efter folk att göra någonting, men de tittade bara. jag skrek igen och då hjälpte alla och när jag tackade applåderade dom.
i min väska hittade jag ett par solglasögon i konjaksfärgat skinn med tryckknapp bak, dragkedjor fram, och en liten ficka på sidan, och när man öppnade dom blev det en reflektion av det man såg så att andra såg sig själva men ändå inte vad man tittade på. jag undrade hur jag fått tag i dom.
på tv såg jag ett inslag med en massa soldater och barn som låg på ett lerigt fält med pölar av olja som brann, men barnen skadades inte. jag och kaka gick fram till en av männen och han sa att i hans land var d exotiskt med vänstertjejer och ville ligga med mig. jag frågade vad han betalade, och det var middag och kläder, han poängterade at han inte ville gifta sig.
sen minns jag inte mer. skrev inte ner alla detaljer pga vill ej och kan vara känsligt för vissa?
nu glömde jag det värsta satt med massa från skolan och de var sjuka mot mig blev hysterisk gick in på toan spottade blod skrek till alla att jag hade bulimi men de trodde inte mig
drömde jag fick göra en reklamgrej för ett reklamföretag !!! typ nå plansch. kom på superfyndig grej !!!!!!!!!!
drömde om amsi
vi drack öl och gick runt i cirklar
Drömde att jag firade jul. Jag satt o läste en självupplysande bok på golvet. Pappa blev arg, tog nackgrepp o kastade ut mig i snön. Jag tänkte att jag skulle döda honom. Fränt.
inatt drömde jag massa om Kent och främst Jocke Berg
drömt jävligt konstigt senaste tiden, så sjuka osammanhängande drömmar
jag hade så jävla nice förspel i en dröm imorse, kändes fan verkligt. sen vaknar jag av att telefonen ringer... alltid något som ska förstöra trevliga drömmar, fick inte veta hur det hade utvecklat sig.
Hoppas på fina drömmar inatt!
Jag drömde att jag va hemsökt.
drömde fett lärorik dröm. drömde att jag ringde ett samtal som jag är sugen på att ringa men som i drömmen ledde till sjukt jobbiga konsekvenser... såatte..
Många av mina sexdrömmar har 1 orientalisk tema. Skumt, men fint.