Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma drömdagbok

Hahahaihhhihi... Drömde att det var min sista dag på praktiken och att min jobbcrush inte var där på min sista dag. Ledsen Blev jätteledsen i drömmen.

SvaraCitera

ja drömde att ja kom in i ett rum fullt med coca cola, inge kul när ja vakna Ledsen

SvaraCitera

Har inte kunnat sova ens -_- annars så drömmer jag bara mardrömmar 

SvaraCitera
reben

att d knacka på dörren o jag blev rädd för vem knackar på 1 dörr om d finns ringknapp. sen va det en som jag mkt gärna ville skulle komma som kom

SvaraCitera

finns det en gud så ska den djäveln få stå till svars för sådana drömmar där man blir kär i imaginära drömpersoner.

är fortfarande arg fast det gått två dagar.

SvaraCitera
mynona

Jag, B och någon annan hade kyssts stående alla tre med hn i mitten. Hn var värd. Vi befann oss i ett stort hus, vagt påminnande om en illuminerad skola men inte helt, där det pågick någon slags festival. Jag hade någon slags värdeskapsansvar/guideuppgifter, och svävade fram längs korridorer av vitt glas beströdda med vita ädelstenar. Väl framme hos B visade hn film, bland annat på när vi tre hade kyssts. Jag kände mig glad och lycklig, hn sade något som uppmuntrade mig. 

Senare svävade jag på lätta fötter mellan våningarna i ett höghus ned mot källaren, rädd för att komma för tidigt innan de andra två tjejerna som hade sin tur där skulle märka vad jag hade glömt. 

SvaraCitera

Inatt drömde jag att när jag kom till min nya skola så var alla anime intresserade. Det vart ganska kaos men svinkul!

SvaraCitera
mynona

Drömde en um-dröm inatt
Drömde att Fingerprints skrev något snällt till mig i en forumlek
X blandade sig i och skrev något i stil med: "Jag tycker inte att ni ska skriva snälla saker till nån som alltid är elak mot mig det lönar sig inte"
Jag blev arg och tänkte anmäla henne till chibibi
men sedan satt jag och lyssnade på en föreläsning av X:s avkomma, och tänkte att jag skulle hämnas genom att förföra hens sonTardigParty

SvaraCitera

drömde att jag var på ett berg och skrek
för ungarna skrek på gården här så mitt huvud gjorde väl ngt av det ljudet 

i övrigt är det konstiga mardrömmar varje gång jag slumrar till eller sover djupt

SvaraCitera

Drömde att Nachac och hans mamma (?) var hemma hos mig.

Fråga mig inte varför.

SvaraCitera

Minns inte men vet att jag vaknade upp med panik och hjärtklappning och att jag tänkte i drömmen att nu måste jag vakna

SvaraCitera

min farfar börjar bli rätt kommen till åren, vilken innebär att jag titt som tätt drömmer mardrömmar om hans död. inatt var det som att titta på en body horror-film. ascoolt.

SvaraCitera

Måste sova snart... kan inte skriva i denna tråden annars.. Whoops. Censur

SvaraCitera

Usch, drömde att K1 kom hem till mig i Sverige och såg mina föräldrar som bråkade och skrek på varandra så jag skämdeesss.

SvaraCitera

drömde att onödigt elak var ett djur jag mötte på fjället. det var skönt med solen i ögonen.

SvaraCitera