En massa knasiga grejer men bla hur jag slet bort något på min mormors ben i tron om att det var något skräp. Hon blev dock jättesjuk efter ett tag och det började läcka vatten och gula små bollar ur benet. Jag fick skäll av en läkare på akuten sen.
Drömde att jag var på fest hos min granne.
reben hade börjat skriva med versaler i början av varje mening på fb o sms o sånt
HU!!!!!!!
En låda full av gröna mjukisskaldjur.
Drömde om aliens.
b1son:
reben hade börjat skriva med versaler i början av varje mening på fb o sms o såntHU!!!!!!!
fy helvete vilken sjuk dröm
wasaadssda
*Notera att mina tolkningar är ungefärliga och ska inte tas på stort allvar.
schim:
Har oxå drömt att en umare klippte av fingrarna på barn 🙁
Det betyder kanske att den umaren genomgår dagar, veckor eller år antingen av glädje eller sorg. Svårt med lite detaljer.
019linnea:
Skrev avskedsbrev till nära och kära eftersom ett får försökte mörda mig
Det betyder (med stor säkerhet) att du kommer att komplettera ett arbete, uppnå ditt mål och få nytta av en god person (säkert samtidigt).
S3ON:
Jag drömde att en utav mina lärare sade: "visste ni att det finns en farlig färg som man får panik utav och varken kan prata eller röra på sig när man ser? En polare visade mig den i helgen, bland det värsta jag har varit med om, det är en till synes ofarlig vit färg, men..."Jag svarade nej och att det var bullshit, samt insisterade på att hen skulle google efter färgen och visa den på projektorduken. Hen sade att det var en mycket dålig idé men jag fortsatte tjata tills han så småningom gav upp och bad de andra vända blicken från duken. M, detta sker helt och hållet under ditt eget ansvar, jag har varnat dig, sade hen. Mm, visa!, utbrast jag..
Jag han titta på den vita färgen ett par millisekunder innan jag trillade ihop och ej kunde röra någon muskel i kroppen.. Synen var borta också, allt var bara svart och allt ljud var oerhört lågt. Jag fick panik och försökte röra på mig men det gick bara inte.. Efter ett par minuter började symptomen långsamt avta och jag kunde prata med en stammande röst.. Jag upprepade meningen "shit vad läskigt" åter och åter igen.. Det var ej förrns jag kunde resa mig upp som jag vaknade upp från drömmen.. Drömmen som kändes så oerhört verklig...
Själv har jag suttit med tankarna på att jag hade en sömnparalys.
Av vad jag har försökt är ungefär detta jag har kommit fram till:
En viktig person varnar dig från att förolämpa en religiös persons religion. Du struntar i varningen och gör det ändå och sedan lider av konsekvensen (eller konsekvenserna) efter att ha förolämpat den religiöse personens religion.
sudd:
*Notera att mina tolkningar är ungefärliga och ska inte tas på stort allvar.Det betyder kanske att den umaren genomgår dagar, veckor eller år antingen av glädje eller sorg. Svårt med lite detaljer.
Det betyder (med stor säkerhet) att du kommer att komplettera ett arbete, uppnå ditt mål och få nytta av en god person (säkert samtidigt).
Av vad jag har försökt är ungefär detta jag har kommit fram till:
En viktig person varnar dig från att förolämpa en religiös persons religion. Du struntar i varningen och gör det ändå och sedan lider av konsekvensen (eller konsekvenserna) efter att ha förolämpat den religiöse personens religion.
! Intressant
drömde beatrice ask ville ligga m mig
Drömde om en viss umare idag. Vi var av någon anledning på ett flygplan, fast vi skulle inte resa tillsammans. Satt vid en fönsterplats med en tom plats bredvid, på vilken denna umare satte sig på. Men han kände inte igen mig och jag vågade inte säga någonting. När vi var nästan framme fattade han att det var jag och blev ledsen för att jag inte sa åt honom vem jag var från början.
Men sen blev han glad.
Fortsatte egentligen, men om jag inte säger resten för att jag inte kommer ihåg eller för att det censureras av andra skäl kan vi låta vara osagt.
Pannkakssmöörgåsen:
Drömde om en viss umare idag. Vi var av någon anledning på ett flygplan, fast vi skulle inte resa tillsammans. Satt vid en fönsterplats med en tom plats bredvid, på vilken denna umare satte sig på. Men han kände inte igen mig och jag vågade inte säga någonting. När vi var nästan framme fattade han att det var jag och blev ledsen för att jag inte sa åt honom vem jag var från början.
Men sen blev han glad.Fortsatte egentligen, men om jag inte säger resten för att jag inte kommer ihåg eller för att det censureras av andra skäl kan vi låta vara osagt.
; )
Pannkakssmöörgåsen:
Men sen blev han glad.Fortsatte egentligen, men om jag inte säger resten för att jag inte kommer ihåg eller för att det censureras av andra skäl kan vi låta vara osagt.
; )
Pannkakssmöörgåsen:
Ledsen Exner, var inte dig jag drömde om den här gången.
Inte detta jag blinkade åt, faktiskt. = ) Om fejkciteringen hade funkat, så hade det varit lättare.