Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma drömdagbok

Drömde om Jason momoa

Edit: HAHA glömde att jag skrev ovanstående inlägg här sist. Livin' for jason

SvaraCitera

Drömde att 1 umare bjöd hem mig på 1 ligg. Självklart vaknade jag innan vi kom fram. Vafan da.

SvaraCitera
Hando

Nattens dröm hade väldigt romantiska inslag om min granne, vilket i sig kanske inte är så farligt då hon är lika gammal som mig och attraktiv. Värre när man har sådana drömmar om random gamla tanter. Gråter
Kändes dock liiite creepy när man såg henne på balkongen senare under dagen. Tankarna gick ju direkt till nattens dröm och för en väldigt kort stund känner man sig som en hopplöst förälskad loser, fast man inte är något av det. (Okej kanske är lite loser då Rodnar Men inte förälskad.)
Senare i drömmen kom även en av mina kusiner in som hade krympt sin högerarm till halva längden för det "VAR EN SKITBRA IDÈ SKA FÅ SKITMYCKET SYMPATILIGG AV BRUDAR HÖHÖ"
Jaha ja. Rullar ögonen

Var väl inga höjdardrömmar precis, fast kanske bättre än de nätter man skär halsen av folk och eldar upp lik och halvdöda personer med ett stort leende på läpparna.
Men men, man kan väl inte välja precis.

SvaraCitera
Haien

Hade en minst sagt äckligt konstig dröm inatt...

SvaraCitera

Tror jag drömde något intressant inatt, men nu är det bortglömt

SvaraCitera
Haien

Tror nog egentligen att det var en lucid dream men kommer ihåg att jag tänkte på att jag hade alldelles för lite tid för att leka runt, så jag bara fortsatte med det jag höll på med..

SvaraCitera
mynona

Jag satt i soffan och en kanin sprang runtomkring midjan på mig - jag försökte döda den, men jag tror aldrig att jag lyckades. Jag blev dömd för ett mord. Jag tror att jag mottog en dödsdom, eller i varje fall livstid. Jag låg framstupa kastad på knä med ansiktet mot golvet framför domstolen och grät som om hjärtat ville brista. Jag kan inte minnas att jag har gråtit så kraftigt på länge, kanske någonsin i en dröm. Jag grät så djupt och kände en så djup sorgsenhet att jag fortfarande var ledsen då jag vaknade. 

SvaraCitera

mynona:
Jag satt i soffan och en kanin sprang runtomkring midjan på mig - jag försökte döda den, men jag tror aldrig att jag lyckades. Jag blev dömd för ett mord. Jag tror att jag mottog en dödsdom, eller i varje fall livstid. Jag låg framstupa kastad på knä med ansiktet mot golvet framför domstolen och grät som om hjärtat ville brista. Jag kan inte minnas att jag har gråtit så kraftigt på länge, kanske någonsin i en dröm. Jag grät så djupt och kände en så djup sorgsenhet att jag fortfarande var ledsen då jag vaknade. 

: ( är det bättre nu? 

SvaraCitera

Drömde väldigt mycket. En av sakerna var att 019linnea och Ruttenfisk var partners. Det bästa var att båda såg ut så som deras profilbilder, trots att jag vet hur båda ser ut.

SvaraCitera

Cooper: Det bästa var att båda såg ut så som deras profilbilder

=D

SvaraCitera

Cooper:
Drömde väldigt mycket. En av sakerna var att 019linnea och Ruttenfisk var partners. Det bästa var att båda såg ut så som deras profilbilder, trots att jag vet hur båda ser ut.

Haha Hjärta dreamteam! 

SvaraCitera
mynona

Cooper:

: ( är det bättre nu? 

Ja. Enligt drömtydning så innebär drömmen att kärlek/sex vill komma in i mitt liv (kaninen), och att jag är redo för det (domen) eftersom jag har gått igenom mycket svårt som har förändrat mitt liv och nu kommer att förändra tårar till skratt (gråten). 

Det kan stämma med tanke på allt som har hänt, och jag hoppas att det kommer att ske utan att jag förlorar kontakten med någon av de personer jag nu oroar mig över att ha förlorat. 

SvaraCitera
reben

drömde om krokodiler

så jävla obehagliga djur

SvaraCitera
23an
 23an

Hade en dröm där jag på något sätt var vän med en youtubeer från USA. Han hade visat en tjejkompis en bild på mig och sa "inom 3år kommer ni träffas och inse att ni är perfekta för varandra!"
hon log värdens största leende när hon såg min bild. 

Jag var plötsligt i USA. Han fick mig att träffa en tjej som visade sig vara den tjejen han visat mig för. Sedan drog han och resten av deras vänner iväg och lämnade oss ensamma och nervösa. 

Väldigt söt tjej. Fint leende och härligt skratt. Vi började snacka under några sekunder och jag vaknade till...

För en gångs skull ville jag inte vakna ur en dröm. För nu ligger jag här på sängen och undrar om någon polare från USA har någon sådan tjej som man skulle kunna lära känna!

SvaraCitera
Berit

drömde att jag åt avokado men nån tog den av mig o jag blev jätte ledsen :-c

SvaraCitera