varför, bollie. varför
Hade idag dubbla klardrömmar, skitkul ju, var dock bara ca en timme sammanlagt..
Måste börja experimentera mer och sluta göra saker för nöjes skull. Nästa gång ska jag testa äta och försöka göra en värld eller omgivning.
Haien:
Hade idag dubbla klardrömmar, skitkul ju, var dock bara ca en timme sammanlagt..Måste börja experimentera mer och sluta göra saker för nöjes skull. Nästa gång ska jag testa äta och försöka göra en värld eller omgivning.
och sluta argummentera med dahlbear så jag blandas in
Jag drömde att min pappas flickvän och jag skulle slipa en spegel. Vi använde en sked för att slipa den. Men det fanns också nåt slags kryp med klor i sax-format som slipade spegeln samtidigt.
Vet nån varför man drömmer verkliga grejer? När jag satt i kassan vaknade jag flera gånger av att jag försökte nå varorna på bandet och nu vaknar jag av att jag drömmer att jag krockar med lastbilen och kör sönder grejer. Börjat lugna ner sig nu men sov ganska dåligt i 3 veckor pga det
Brukar också drömma verkliga grejer. Häromdagen drömde att jag gick ut å kolla termometern å det var typ 80 grader ute.
Jag drömde inte en verklig grej. Igår kom frågan angående om vi skulle öppna kistan till morfar och i natt drömde jag att jag var på hans begravning, jag vet inte om jag läste för länge i tråden "ert drömbröllop" för han stod där som om han skulle gifta sig, fast mer lik en skyltdocka jag är så rädd för. Vilken tur att det var så många söta killar att jag var alldeles lugn och bara undrade..
"Varför ser han ut så där?" "Varför står han där?" sen blev det lite hunger games, battle royal efter det. tyvärr tråkig hamnmiljö, alla färger var kalla och bruna. Vi försökte ta oss därifrån och jag gick in i en glasbalkong där gubben från Gangdam Scandal skrek åt mig med cigarett i handen, så jag hann snabbt låsa dörren och sen var vi instängda i något annat rum, någon drog i ett rep och en dörr öppnades. Jag minns också att jag pratade med en om att vi hade en gemensam fiende och därför skulle hjälpa varandra.
Jag drömde om killen jag gillar (igen) jag drömde att jag fick hans snap och sen råkade jag skicka en snap med en massa hjärtan, fast jag skulle skickat den till en kompis. Sen skrev jag till honom att jag skickat fel men det trodde han inte på.
Blev faktiskt ledsen när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. 😛
Drömde jag var hemma hos mormor igen, som jag drömt om förut men det var längesen. Alla var pigga och nån oväntad gäst kom med sin vakthund.
Drömde att panda var tvungen att åka hem från en ansträngande miljö för att han hade glömt att packa en sovsäck.
Drömde att jag var på universitetet och värmde lunch, men sen började lektionen och hann ej äta.
Drömde att jag skulle utbilda en jättepigg ponny som sprang typ 20m/s. Men den var ganska fin också.
Drömde att någon hantverkare kom hem till mig och installerade tågspår över golvet.
Drömde att en på mitt kommande program tyckte "Jag ska bli fågelskådare när jag är färdig" och kände lite "VAD GÖR JAG HÄR?"
jag drömde faktiskt inatt om att jag var tillbaka på ungdomar.se, vilket faktiskt hände några timmar efter.
en gång drömde jag om att min pojkvän avled och ingen ville berätta något för mig. nån månad senare avled han och jag kan inte komma på hans begravning.
Jag följde efter en kille med långt ljust hår från tåget, han pratade med en svartklädd tjej utanför en tatueringsbutik, de delade cigg och gick vidare. Jag följde efter dem till en park och blev stående mitt i gången när någon mer kom och blåste såpbubblor på oss.
Drömde en berättelse jag målade bilder till just nu, här är texten:
Jag var på hjärtkontroll och det var natt, fanns bara enstaka läkare där, jag kunde inte dra gardinen när jag skulle byta om så läkaren hjälpte mig, några vänner kom på besök och de pratade om en japansk filmkväll, jag hade inte märkt de tagit med en av deras killkompisar som fick mig och hoppa för han var så snygg och stod så nära att jag inte såg han.. (fantastiska vidunder) de undrade när jag skulle bli frisk och jag ljög för jag ville inte gå på filmkvällen eftersom de inte förvanat att killkompisen kom med idag. Sedan var det nån som föll en tår, jag eller han samtidigt som han tittade upp mot en svart ek utanför fönstret. Det började regna och jag drömde när de gått. Jag drömde det var i nutiden, fast det blivit nästan medeltid, eller spelade de in sagan om ringen? Husen var övergivna men inte förfallna och inte brunnit någonstans, vägen såg ut som det fotot PWr lagt ut och jag frågat vad som fanns bakom räcket. Precis så. Jag gick den vägen och såg Itachi knivhugga den snygga killen på afterwork med den pipiga rösten, eftersom jag läst någon konstnärs Instagram berättelse "his lover stabbed him to death" jag gömde mig bakom en klippa, tror det var killkompisen som var Itachi, det satt en hemlös på en bänk vid en fyr och trodde han skulle bli knivhuggen i bröstet med, han hade rätt eftersom Itachi ville ha den bänken. Jag plockade upp en kniv på marken för och skydda mig, sprang iväg och kom till ett hus. Det var någon där i gästhuset, en gravid kvinna. Läkaren. Hon väntade på sin man som älskade fyren, och jag började tänka för mycket om jag skulle gå innan hon bjöd in mig eftersom jag hade sett hans död och då skulle jag behöva visa vägen och sedan skulle han hitta mig som tagit hans kniv. Och där tog drömmen slut.
Havet rörde sig också, som i ponyo. Havsguden, när människorna blev stressade blev han stressad och gjorde det till en storm. Han såg ut som Zorro.
Det var vinterlandskap. Drömde den här efter sagan vi skrev ihop igår. Vi var en grupp som skulle gå till en plats. Det var några som ville gå vidare och se naturen mer. De följde en stig i snön och jag följde efter tills jag såg en sjö. Och där var två jättar som kastade sten på en vit svan. Vår grupp började kasta snöbollar mot jättarna och de kastade mot oss. En kvinna fick ett blåmärke och sa att de var bra men sedan föll de. Vi lämnade svanen ifred men just då såg jag något som såg ut som älghorn som tog ner svanen under sjön och jag var vittnet till de. Jag gick tillbaka och lämnade en lapp till några jag skulle lura dra med mig för och se om det fanns mer svanar under sjön. Men jag vaknade efter det. Hade också följt med pappa på husbåten som jag aldrig gör, vi skulle gå på loppmarknad men innan det bara ta en tur med båten. Loppmarknaden började samtidigt och var nästan över, men jag blev glad att jag följde med för vi hittade ett museum med barbie.