STORM:
Palazzo mio rosso! Sjuuukt billigt och sjukt fin flaska också.
ska kika på det nästa gång jag handlar
STORM:
mio
det blev whiskey ikväll igen.
Blev nästan iväglurad till Rockbaren innan, det var traumatiskt som fan!! Sen hällde jag upp en grogg men den var äcklig så jag hällde ut den igen! Nu sitter jag med en öl som är god och väntar på att hassepasseporrpung ska höra av sig så vi kan gå ut och klubba sälar.
ett par newcastle och min kväll var räddad
Ölen är slut. Är mycket missnöjd med mitt öde. Får se vad lite skotskt vatten kan göra åt de.
Hm snart bara en vecka till detta det första systembesöket i egenskap av kund i första led, vad fan skola man köpa? Måste bli en blandning mellan gött och budget iaf, Islay Mist är tänkbart sedan någon fin öl också till den veckans CL...
dazed:
Hm snart bara en vecka till detta det första systembesöket i egenskap av kund i första led, vad fan skola man köpa? Måste bli en blandning mellan gött och budget iaf, Islay Mist är tänkbart sedan någon fin öl också till den veckans CL...
blå nunnan. billigt vitt vin som slinker ned enkelt.
vi måste ha en sport och bärs-kväll nångång i borlänge
Dricker öl. Hoppas på att bli full senare.
Hej Ganon, lonk tajm no sea!
tevepro:
blå nunnan. billigt vitt vin som slinker ned enkelt. vi måste ha en sport och bärs-kväll nångång i borlänge
Ja det är ju klassikt bohemvin i princip
Borlänge?
dazed:
Ja det är ju klassikt bohemvin i princip
Borlänge?
eller var du bor.
tevepro:
eller var du bor.
Falun! Men det är iaf inom pendlingsavstånd från Domnarvsvallen, Sveriges svar på Old Trafford. Mjo det vore chill.
dazed:
Falun! Men det är iaf inom pendlingsavstånd från Domnarvsvallen, Sveriges svar på Old Trafford. Mjo det vore chill.
brukar tänka att borlänge och gävla är samma sak.......
du är brage-supporter?
tevepro:
brukar tänka att borlänge och gävla är samma sak.......du är brage-supporter?
Illa illa.
Nja by default ungefär, när det gäller lokalt supportande med att försöka gå på x antal matcher osv så är det hockey och leksand som gäller mer. Men man följer ju brage med lite intresse visst. Var några år sedan som dom spelade mot Inter dock.