Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma fylledagbok...

Ämnesstartare

kachin:

Berså Galen

Okej, har aldrig hört talas om. Varför ogillar du det? 

SvaraCitera
kachin

Sirjens: Okej, har aldrig hört talas om. Varför ogillar du det?

Fullt med fjortisar. Jag är snart 20 och jag kände mig fett gammal där.
Dyrt som fan med, inträde 120 spänn :((( hahah ändå gick vi dit. Hade några killar med oss som var 18 så finns inte så mycket för dom att välja på. Men men, det var trevligt ändå Skål

SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Fullt med fjortisar. Jag är snart 20 och jag kände mig fett gammal där.
Dyrt som fan med, inträde 120 spänn :((( hahah ändå gick vi dit. Hade några killar med oss som var 18 så finns inte så mycket för dom att välja på. Men men, det var trevligt ändå Skål

Fascinerande att känna sig gammal på ett uteställe när man är 20, men okej, kan förstå och det var dyrt ja!  

SvaraCitera
kachin

Sirjens: Fascinerande att känna sig gammal på ett uteställe när man är 20, men okej, kan förstå och det var dyrt ja!

Haha ja faktiskt. Vi gick från en sportbar/matställe med medelålder typ 40 och så hamnar vi där Cool

SvaraCitera

ska man ha bärs eller brännvin på valborg?

SvaraCitera
kachin

bärs betyder bajs på norska Skadeglädje hihihihi

SvaraCitera
24/7
 24/7

Hahahaha. Vet inte vad som hände dom sista timmarna igår alltså. Vaknade precis hos grannen och bara "???? är i en lägenhet, vilken är det, inte är det min, men den ser likadan ut." Som tur var, var det bara en trappa hem liksom. Men kommer aldrig kunna kolla på mina grannar likadant.

Öh.

Yolo! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

drack vin förra lördagen, det var nice, jag blev full. jobbade dock kl 9 dagen efter och det var inte lika nice. i torsdags drack jag vin och nån wannabe jäger-grej, åkte hem kl 23 och kräktes, jobbade dagen efter......... och i lördags krogade jag med min bästa tjejvän och vi drack tequila hela kvällen, och ett glas vin. var inte bakis alls igår Party kan ha med donkenstoppet att göra

SvaraCitera
penja

Köpte några öl till Valborg ändå...

SvaraCitera
24/7
 24/7

De senaste två dagarna har jag varit KAOSfull, sådär på ett vis att jag inte trodde man överlevde om man blev så packad. Så idag har jag bara druckit några cider och mår mysigt i kroppen. Mina grannar som jag så festligt vaknade upp hos imorse bjöd precis in till fest hos dom om en stund. Kanske tittar förbi! Hoppas att dom är jättefulla så jag kan återställa balansen.

SvaraCitera

var jättesugen på att bli cp-fulll ikväll. men nöjde mig med ett glas vin och tänkte attdet är valborg imorrn. och jag ska upp halv sex.

har blivit så jävlagammal och mogen, måste kanske ta en paus och bli young and wild igen.

SvaraCitera
seasaw

drack 1 öl på tom mage, vinglade sen hem, true story

SvaraCitera
24/7
 24/7

Valborg. Nu jävlar. Klockan står på 07:30. Ska nog ta ett glas vin till frukosten. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nykter Valborg! Hade det toppen 🙂

SvaraCitera

borde vara fullare än jagär, verkar ha byggt upp en tålighet som kommer när den känner för. ibland känner jag mig jättepåverkad av en cider (en vanlig 4,5a) och nu ikväll har jag tömt vinflaskan jagöppnade igår och känner mig inte påverkad alls, eh. kräzy bodey azz

SvaraCitera