Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma fylledagbok...

Ämnesstartare

igår blev jag full

idag vill jag också bli det

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tur att ölen är som den ska åtminstone.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej boken. Har vart på Gotland och krökat sju dar i sträck, jävligt schysst asså men mår ju som jag förtjänar såhär i efterhand

SvaraCitera
Ämnesstartare

Drack lite alkohol igår ^^

SvaraCitera

Knegaren: Hej boken. Har vart på Gotland och krökat sju dar i sträck, jävligt schysst asså men mår ju som jag förtjänar såhär i efterhand

Hur orkar man sju dagar i sträck? Det låter jobbigt. Hoppas du inte kör hårt varje kväll.

SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Hur orkar man sju dagar i sträck? Det låter jobbigt. Hoppas du inte kör hårt varje kväll.

Sen sov man väl tre timmar varje natt också. Nejmen jag tänker lite så att det är under en vecka av 52 så kan man väl gå loss, så länge man äter ordentligt och varvar med vatten äre okej. Fast att sova så lite är inte bra alls. #captainobvious

SvaraCitera
Ämnesstartare

Drack igår men blev inte full. Blir aldrig full. 

SvaraCitera

Sist jag drack somnade jag innan festen började... 🙁 På badrums golvet och sen bar alla ut mig till trädgården där de sköt bb kulor på mig tills jag vaknade. Fick sen ta hand om alla hela kvällen... Fan inte kul Shockerad

SvaraCitera
Ämnesstartare

I fredags var vi 4 stycken som delade på 3 liter rosé under 2 timmar. Det var kul.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför blir tjejer knäppa å kåta när dom dricker? 

SvaraCitera

mrman: Varför blir tjejer knäppa å kåta när dom dricker?

har ej märkt detta

SvaraCitera

matildaboden:
Sist jag drack somnade jag innan festen började... 🙁 På badrums golvet och sen bar alla ut mig till trädgården där de sköt bb kulor på mig tills jag vaknade. Fick sen ta hand om alla hela kvällen... Fan inte kul Shockerad

Drick inte alls

SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

har ej märkt detta

Har du inga knäppa tjejkompisar? Vi hade hemmafest igår å en tjejkompis började ta på dig själv å göra allt möjligt konstigt. Rätt kul att titta på men men... 

SvaraCitera

mrman: Har du inga knäppa tjejkompisar? Vi hade hemmafest igår å en tjejkompis började ta på dig själv å göra allt möjligt konstigt. Rätt kul att titta på men men...

Jag tror inte att jag har någon sån umgängeskrets där folk gör så...

SvaraCitera
Ämnesstartare

var full i helgen, det var najs.

SvaraCitera