Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma fylledagbok...

Gruvan:

Haha, mjoo kanske ligger något i det!

Aldrig varit i ett "riktigt slagsmål" 1vs1 (bortsett från typ hockeyisen), så vet inte riktigt hur man "ska gå tillväga", h3h3h3...

Eller ja, beror väl på hur man definierar slagsmål. Har åkt på stryk 3ggr utan att jag hunnit reagera. Helt oprovocerat också dessutom. Men räknas inte va? Cool (dåliga stats :S)
Brukar hålla mig undan sådant. Jävla tur det gissar jag.

Ja det är nog bäst att hålla sig undan från slagsmålen. Det är coolt att ta det cool Cool

SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Den där bilden får mig att hata studentlivet

Hjärta

SvaraCitera

dazed:

Hjärta

Allt jävla spex och galonisar. Det är ju som om man börjar på lekis igen, nej fy bubblanGråter

SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Allt jävla spex och galonisar. Det är ju som om man börjar på lekis igen, nej fy bubblanGråter

Ja ärligt talat, varför ska alla försöka ha kul och stimma sönder sina fyllor? Man ska sitta ner, dricka i lugn och ro och hata på Stefan Löfvén.

SvaraCitera

dazed:

Ja ärligt talat, varför ska alla försöka ha kul och stimma sönder sina fyllor? Man ska sitta ner, dricka i lugn och ro och hata på Stefan Löfvén.

Ja, och gå in i roliga karaktärer!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

1399374_637175386321552_577429672_o.jpg

Åhfan!
Praktiskt med presenning iaf! 

SvaraCitera
lax
 lax

Lounge:
är så jävla glaaad över att ha slutat m en medicin!!!!!!!!!! jag minns allt ifrån igår, jag var lagomt bra kul kul full, jag kollade på klockan och jag hade varit ute till 3 fällde nästan en glädjetår då alla mina utekvällar slutat 11-12 senaste tiden, jag är knappt bakis 

JAG KAN SUPA IGEN!!!!!!

nu citerade min mobiltelefon ditt inlägg av någon anledning. jag kör på det. slutar de tidigt för att du ej pallar utelivet? jag har börjat gå hem tidigt för "tråkigt, pallar ej forcera samtal med en blek främling. "

SvaraCitera
lax
 lax

och palla dagen efter. vaknade halvnaken hos en kompis.

SvaraCitera
höna

Blivande_japan:
var full och odräglig igår. slogs och kletade läppstift på folk. det var rätt nice

Började garva när jag läste det där

SvaraCitera

Mycket glad

höna:

Började garva när jag läste det där

SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste "flyktingdagbok".

OnT: Drack i fredags, sällskapsölade (med cider) igår.

SvaraCitera

Gruvan: Haha lol, såg att jag köpte en kratta på Granngården för 899:- spänn igårkväll... Varför i helvete.

Party

SvaraCitera

ikväll äre födelsedagsfezt

risk för fylleslagsmål finns

hoppas jag slipper hamna i glasåtervinningen d1a gång 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

Drack 3 öl igår med olika kompisar, var fint och så! 🙂

Ni andra: Bring it on

SvaraCitera
Ämnesstartare

Om några timmar sitter jag i en bastujävel Hjärta