Gruvan:
Haha, mjoo kanske ligger något i det!Aldrig varit i ett "riktigt slagsmål" 1vs1 (bortsett från typ hockeyisen), så vet inte riktigt hur man "ska gå tillväga", h3h3h3...
Eller ja, beror väl på hur man definierar slagsmål. Har åkt på stryk 3ggr utan att jag hunnit reagera. Helt oprovocerat också dessutom. Men räknas inte va? (dåliga stats :S)
Brukar hålla mig undan sådant. Jävla tur det gissar jag.
Ja det är nog bäst att hålla sig undan från slagsmålen. Det är coolt att ta det cool
Allt jävla spex och galonisar. Det är ju som om man börjar på lekis igen, nej fy bubblan
Ja ärligt talat, varför ska alla försöka ha kul och stimma sönder sina fyllor? Man ska sitta ner, dricka i lugn och ro och hata på Stefan Löfvén.
Ja ärligt talat, varför ska alla försöka ha kul och stimma sönder sina fyllor? Man ska sitta ner, dricka i lugn och ro och hata på Stefan Löfvén.
Ja, och gå in i roliga karaktärer!!
Lounge:
är så jävla glaaad över att ha slutat m en medicin!!!!!!!!!! jag minns allt ifrån igår, jag var lagomt bra kul kul full, jag kollade på klockan och jag hade varit ute till 3 fällde nästan en glädjetår då alla mina utekvällar slutat 11-12 senaste tiden, jag är knappt bakisJAG KAN SUPA IGEN!!!!!!
nu citerade min mobiltelefon ditt inlägg av någon anledning. jag kör på det. slutar de tidigt för att du ej pallar utelivet? jag har börjat gå hem tidigt för "tråkigt, pallar ej forcera samtal med en blek främling. "
och palla dagen efter. vaknade halvnaken hos en kompis.
Blivande_japan:
var full och odräglig igår. slogs och kletade läppstift på folk. det var rätt nice
Började garva när jag läste det där
Läste "flyktingdagbok".
OnT: Drack i fredags, sällskapsölade (med cider) igår.
Gruvan: Haha lol, såg att jag köpte en kratta på Granngården för 899:- spänn igårkväll... Varför i helvete.
ikväll äre födelsedagsfezt
risk för fylleslagsmål finns
hoppas jag slipper hamna i glasåtervinningen d1a gång 🙁
Drack 3 öl igår med olika kompisar, var fint och så! 🙂
Ni andra: Bring it on
Om några timmar sitter jag i en bastujävel