random retard:
ligger nog lite sanning i det, fast det är väl ändå en helt annan sak att bli bjuden av sina föräldrar än att dricka med sina kompisar
Jo det är mycket roligare att dricka med kompisar. Tyvärr stor risk för grupptryck å därför risk för snefylla men har man bra kompisar så kör på.
random retard:
16 men typ alla mina vänner började dricka när dom var runt 13
Det är bara köra! Jag hade min första pruttfylla som sextonåring, skulle fylla 17 ca ett halvår senare, första salongsberusningen var jag elva men den räknas nog inte.
random retard:
16 men typ alla mina vänner började dricka när dom var runt 13
Skit i dina vänner. Du ska testa det när du känner dig redo. Inte pga press från att de började tidigare. Vill du dricka, go ahead. Vill du inte, då får de respektera det. Bra polare accepterar dina val. Om du nu ska, börja lätt.
Dra inte en kudhos dvs, vodka på tom mage på en hemmafest 40 mil från min säng och jag var 15.
Bästa bakfyllan någonsin, är positiv och glad. Lite som om jag hade tagit tjack, även om jag naturligtvis inte, någonsin, på några villkors vis skulle ta tjack, eftersom något sådant vore olagligt.
Kudhos: Dra inte en kudhos dvs, vodka på tom mage på en hemmafest 40 mil från min säng och jag var 15.
Hahaha ja du, lät smart , fast ska jag dricka lär det nog bli på värmdö och jag bor 1,5h därifrån...................... segt
random retard: har aldrig druckit och en kille vill att jag ska komma på fest i helgen
random retard: 16 Rodnar men typ alla mina vänner började dricka när dom var runt 13
16 är ingen ålder alls! Ta det lugnt med alkoholen och var rädd om dig! Bra att du kan stå emot gruptryck, fortsätt med det! Drick BARA om du själv känner för det! Och ska du på fest hos en okänd kille, ta det lugnt även om du kanske vill. Håller med ovanstående talare, ha dina vänner runt dig om du ska festa tils du lär dig hantera alkoholen =)
snart två månader utan
inte hittat nån anledning att dricka
lol sämst fest... stack efter 40min. drack inget för jag ville inte, men jag fick en joint framtvingat i ansiktet från någon för "jag är jättetråkig" så blev fett lack. sen höll killar på och kladda så blev ännu mer lack + mina vänner var jättefulla och jobbiga så orkade inte mer mkt tråkigt
sicce: lol sämst fest... stack efter 40min. drack inget för jag ville inte, men jag fick en joint framtvingat i ansiktet från någon för "jag är jättetråkig" så blev fett lack. sen höll killar på och kladda så blev ännu mer lack + mina vänner var jättefulla och jobbiga så orkade inte mer mkt tråkigt
bra att du står upp mot grupptrycket