Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma fylledagbok...

reben

mrman:

Mm är så unik. Har aldrig brottom med något 

hehe nä d märks xD

SvaraCitera
Ämnesstartare

random retard:

ligger nog lite sanning i det, fast det är väl ändå en helt annan sak att bli bjuden av sina föräldrar än att dricka med sina kompisar

Jo det är mycket roligare att dricka med kompisar. Tyvärr stor risk för grupptryck å därför risk för snefylla men har man bra kompisar så kör på. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

hehe nä d märks xD

Bra eller dåligt? 

SvaraCitera
reben

mrman:

Bra eller dåligt? 

bara man trivss så xD

SvaraCitera
Ämnesstartare

random retard:

16 Rodnar men typ alla mina vänner började dricka när dom var runt 13

Det är bara köra! Jag hade min första pruttfylla som sextonåring, skulle fylla 17 ca ett halvår senare, första salongsberusningen var jag elva men den räknas nog inte.

SvaraCitera
Kudhos

random retard:

16 Rodnar men typ alla mina vänner började dricka när dom var runt 13

Skit i dina vänner. Du ska testa det när du känner dig redo. Inte pga press från att de började tidigare. Vill du dricka, go ahead. Vill du inte, då får de respektera det. Bra polare accepterar dina val. Om du nu ska, börja lätt. 

Dra inte en kudhos dvs, vodka på tom mage på en hemmafest 40 mil från min säng och jag var 15. Gråter

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bästa bakfyllan någonsin, är positiv och glad. Lite som om jag hade tagit tjack, även om jag naturligtvis inte, någonsin, på några villkors vis skulle ta tjack, eftersom något sådant vore olagligt.

SvaraCitera

Kudhos: Dra inte en kudhos dvs, vodka på tom mage på en hemmafest 40 mil från min säng och jag var 15. Gråter

Hahaha ja du, lät smart Galen, fast ska jag dricka lär det nog bli på värmdö och jag bor 1,5h därifrån...................... segt

SvaraCitera

random retard: har aldrig druckit och en kille vill att jag ska komma på fest i helgen

random retard: 16 Rodnar men typ alla mina vänner började dricka när dom var runt 13

16 är ingen ålder alls! Ta det lugnt med alkoholen och var rädd om dig! Bra att du kan stå emot gruptryck, fortsätt med det! Drick BARA om du själv känner för det! Och ska du på fest hos en okänd kille, ta det lugnt även om du kanske vill. Håller med ovanstående talare, ha dina vänner runt dig om du ska festa tils du lär dig hantera alkoholen =)

SvaraCitera
reben

reben: 2 dagar utan alkohol

0

imorgon börjar d om kmr bli åtminstone 5 hoppas jag det är rekord

SvaraCitera
Ämnesstartare

snart två månader utan

inte hittat nån anledning att dricka

SvaraCitera
Ämnesstartare

lol sämst fest... stack efter 40min. drack inget för jag ville inte, men jag fick en joint framtvingat i ansiktet från någon för "jag är jättetråkig" så blev fett lack. sen höll killar på och kladda så blev ännu mer lack + mina vänner var jättefulla och jobbiga så orkade inte mer mkt tråkigt

SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce: lol sämst fest... stack efter 40min. drack inget för jag ville inte, men jag fick en joint framtvingat i ansiktet från någon för "jag är jättetråkig" så blev fett lack. sen höll killar på och kladda så blev ännu mer lack + mina vänner var jättefulla och jobbiga så orkade inte mer mkt tråkigt

bra att du står upp mot grupptrycket

SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

bra att du står upp mot grupptrycket

hood girl good girl

SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce: hood girl good girl

cool kombination

SvaraCitera