Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma fylledagbok...

Ämnesstartare

höna:
Asfull i helgen. Testade tjack också, de va kul 

NICE
men va försiktig.

SvaraCitera
höna

Lonesome Sparrow:

NICE
men va försiktig.

Jag tog det absolut minsta man kan ta typ. Har väldigt mycket respekt för droger

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

tror på fullaste allvar att jag så bra ut när jag borstade tänderna.. är för full 🙁

SvaraCitera

Hej, uppdateringar beror inte på brist på fylla.

SvaraCitera
Ämnesstartare

i helgen fick jag iaktta mina farföräldrar bli oavsiktligt småfulla och börja lovorda vilken söt och underbar människa jag är och hur hemskt tragiskt det är att jag tycker att livet är lite svårt och tråkigt. fruktansvärt gulligt.

SvaraCitera

Aldrig mer tequila. ALDRIG!

Tycker synd om min mor som fick tvätta bort spy från bildörren. (Kräktes från fönstret på vägen hem) Somnade på toaletten med en hink... Som tur var så hade jag ingen huvudvärk men magont när jag vaknade. Har aldrig känt mig mera äcklad av mig själv. Fick trösta mig med att spela mina Håkan plattor och dricka pucko. Att man aldrig lär sig.

Jag är från och med nu nykterist. Tills nästa helg... Party

SvaraCitera

Jepp

SvaraCitera

Idogt drickande

SvaraCitera

i helgen söp jag mig full för att slippa ångesten men det slutade bara med att ångesten dagen efter var om möjligt ännu jobbigare än ångesten dagen innan, att jag aldrig lär mig..

SvaraCitera

Gick hem från klubb. Det regna och jag äter naturgodis och ser på film. Ganska tröttr  Party 
Hoppas mn inte änr balis imorgon!111

SvaraCitera
Kudhos

Glatt skålande         

SvaraCitera
Ämnesstartare

durga:
i helgen fick jag iaktta mina farföräldrar bli oavsiktligt småfulla och börja lovorda vilken söt och underbar människa jag är och hur hemskt tragiskt det är att jag tycker att livet är lite svårt och tråkigt. fruktansvärt gulligt.

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

bestämde mig för att ha magkatarr istället för att festa och ha kul den här helgen.

SvaraCitera

Ej bakis Sover YES!

SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte van vid tvådagarssupande längre, men mår förvånandsvärt bra.

SvaraCitera