Istechetvåpunktnoll:
Slänger ihop en jävla tomatsopps helvetes. Hoppas så in i bövelen att den blir satans god!
snälla doppa bröd i den och fritera sen
lagar min paradrätt fiskpinnar med makaroner
snälla doppa bröd i den och fritera sen
Det hade varit något, men så blev inte fallet nu. Däremot vart den jävla bra må jag säga!!!!!!!
vad har den i sig?
krossade tomater, lök, vitlök, olivolja, vittvin, basilika, timjan, vispgrädde, lite vatten, socker och svartpeppar
Istechetvåpunktnoll:
krossade tomater, lök, vitlök, olivolja, vittvin, basilika, timjan, vispgrädde, lite vatten, socker och svartpeppar
GÖTT
Mmm, sluskar i mig chokladdoppade mandlar och hasselnötter till efterätt... åh fy fan vad smaklökarna dansar på borden nu. HELT JÄVLA ABSURT
Istechetvåpunktnoll:
Mmm, sluskar i mig chokladdoppade mandlar och hasselnötter till efterätt... åh fy fan vad smaklökarna dansar på borden nu. HELT JÄVLA ABSURT
SLÄNG EN MANDEL PÅ MIG SNÄLLA
gjorde det enkelt för mig pga var lite trött. färdigköpt red pepper hummus, färdiga vegkorvar, cocktailtomater och bladspenat, kokade upp lite broccoli och blomkål och slängde över lite olivolja, salt och peppar samt stekte lite champinjoner i smör.
Idag gjorde jag pasta med grönsaker. Stekte lök, vitlök, champinjoner, sparris, plommontomater, svarta oliver i olja tills det var lite geggigt och nice. Saltade och pepprade. Kokade fjärilspasta. Mot slutet hade jag i fetaost i grönsakssteket å när pastan va klar hällde jag i den i stekpannan å blandade. Hade ruccola till. Så himla gött! Pasta
gjorde macarons i helgen, blev jättebra. är stolt, har failat ca 3 ggr innan
det ovan + chili, vitlök och grädde.
fantasilöst och tråkigt.