Har vart och rave:at med mrman ikväll. Dock var jag färsking och drog tidigt men han är en rackarns söt prick den där mrmannen. Tror det här kan bli början på nåt stort.
Vill ha en bebis de är så små och oskyldiga, men sedan växer vissa av dem upp till monster monster med laserblick och nävar av stål
Idag har jag ätit choklad och chips med några minuters mellanrum... life is good
Gansta in bed paradice - check dat ass ☆
PMR:
Vill ha en bebis de är så små och oskyldiga, men sedan växer vissa av dem upp till monster monster med laserblick och nävar av stål
De är söta upp till 5 år!!!!! Sen är de bara läskiga 🙁
Hej dagboken. Fan va najs. Hejdå.
I
Är du min dagbok? Cutesmiley
hatar att tänka på hur lyckliga vi var
vill inte ens komma ihåg det, vill bara glömma bort att han gjorde mig till världens lyckligaste
snor:
hatar att tänka på hur lyckliga vi varvill inte ens komma ihåg det, vill bara glömma bort att han gjorde mig till världens lyckligaste
allt va bara en dröm
lisa skulle gå till skolan då kom dinosaurierna allt var bara en dröm lisa vaknade och tänkte på blommor då kom döds monstertruken allt var bara en dröm
snor:
hatar att tänka på hur lyckliga vi varvill inte ens komma ihåg det, vill bara glömma bort att han gjorde mig till världens lyckligaste
var inte beroende av andra människor du kan bara få dig sj att må bra