Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

older comments

Kudhos

snor:

jaa precis! alltså med anstränga så menar jag just att det känner ansträngt, liksom. det går inte att slappna av utan det känns ba påtvingat och obekvämt typ Ledsen hatar det där. önskar en bara kunde hitta nån direkt och klicka. känns dock omöjligt. har hänt förr dock, så ska ej säga att det är omöjligt, men känns som det är sällsynt.

Mhm, blä. Bläbläblä. Hoppas lite sömn får klumpen att släppa. Orkar inte.

SvaraCitera
Ämnesstartare

känner som er angående dejta LedsenHjärta

SvaraCitera
mynona

snor:

jaa precis! alltså med anstränga så menar jag just att det känner ansträngt, liksom. det går inte att slappna av utan det känns ba påtvingat och obekvämt typ Ledsen hatar det där. önskar en bara kunde hitta nån direkt och klicka. känns dock omöjligt. har hänt förr dock, så ska ej säga att det är omöjligt, men känns som det är sällsynt.

Kudhos:

Mhm, blä. Bläbläblä. Hoppas lite sömn får klumpen att släppa. Orkar inte.

man ska inte dejta. man ska bara bli vän med folk. gillar man någon gillar man den och man får lita på sin instinkt: man lär känna varandra allteftersom, och sina åsikter och värderingar brukar man kunna presentera automatiskt när man klickar

SvaraCitera
Kudhos

Fasiken:
känner som er angående dejta LedsenHjärta

Hjärta

mynona:

man ska inte dejta. man ska bara bli vän med folk. gillar man någon gillar man den och man får lita på sin instinkt: man lär känna varandra allteftersom, och sina åsikter och värderingar brukar man kunna presentera automatiskt när man klickar

Det är så jag alltid varit. Segt bara när någon man tror man klickar med kanske inte delar samma intresse. 

SvaraCitera
mynona

Kudhos:

Hjärta

Det är så jag alltid varit. Segt bara när någon man tror man klickar med kanske inte delar samma intresse. 

kanske. eller när den inte delar ens åsikter och värderingar. men sådant kan man välja att se som berikande. det kanske är viktigare att personligheten överenstämmer än att intressena gör det

SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar att jag kunde hitta någon som det är enkelt med, någon som jag vet var han står och inte kör några spel.  jag har blivit helt knäckt av dessa oärliga och veliga killar jag har haft att göra med som bara har lurat mig.  uschuschusch, aldrig mer igen.  nä, nästa gång (om det blir en nästa gång) så får jag inte missa varningsklockorna.  either take it or you leave it.

SvaraCitera
Ämnesstartare

relation till papper: de ligger bredvid och på golvet m.m.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuck människor. Alla kan förnärvarande dra någonstans.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Önskar jag kunde hitta en tjej som precis som mig är EXTREMT ful och socialt handikappad. Men såna typer av tjejer vill inte ha killar som är som dom. Man kan inte ha några svagheter som kille. Det funkar inte. Hatar min far o mor som tillverkade mig. Så går det när två väldigt fula och konstiga människor gör barn.

SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte sluta tänka på hur illa de lukta när grannen öppna sin dörr

så söt tjej o så illa de lukta

försöker komma på asbra anledningar

typ kanske nå fel på toan?

att hon på riktigt ätit mycket päron elr haft en vän, pojkvän,fickvän elr nått på besök som ätit mycket päron?

kanske lite sjuk av sig :/

tänka sig att de va just de ja låg i tänkte på nu när ja försökte somna men ba åh kan inte somna men inte så mycket pga det men ja försökte tänka mest på det för att inte tänka på nått jag mår dåligt över.

hon såg ut o ha en mysig personlighet o kanske lite blyg men samtidigt nån som kan bli sjukt temperamentsfull när man lärt känna henne. Har troligtvis två bröder och en snäll men icke så pratsam far som kan vara något gammaldags. Hennes mor vet jag inte :S

Av att döma på hennes gångstil och aura så har hon kille eller träffar någon/några. 

(Med gångstil menar jag inte att hon haft sex i rumpan!) Mer åt pondus hållet..

Har svårt att tyda hennes ansikte, minns inte riktigt hur hon ser ut .. bara att hon var söt på ett lite sexigare sätt. Men det var något med hur hennes ansikte förändrades när hon såg mig som gjorde att jag blev mer framåt i mitt hej, det kändes mer avslappnat och jag kände mig säker i mig själv. Att en människa som blir generad men inte släpper blicken från en kan se så söt ut och göra en så lugn.

Det var fint. Jag tror att det hela fått mig att känna mig mer pepp inför att träffa folk på t.ex. skolan.

Tycker att sedan jag gått ned i vikt så har fler tittat på mig, det känns lite som när jag hade bra självförtroende faktiskt.. sådär långa ögonkontakter, tjejer som tittar flera gånger och ler. Just nu känns det som att det är något positivt men oftast känns det som att det är något fel på mig. Mina kläder är det första jag tänker på, för stora jeans, tok för små tshirts/skjortor. Och min kropp. Men nu har jag nog för tighta jeans då jag använder mina supergamla jeans.

Att allt kan gå så bra fram till att jag står utanför skolans entré.. jag bara faller totalt, blir rädd. Det känns så intimt på något sätt.. att sitta så nära varandra... ett misstag i uhm.. i en social gest elr interaktion och det känns så sjukt mycket jobbigare eftersom man är fast med dom under en hel dag. 

Jag är oftast nästan varje dag väldigt deprimerad över att jag är så ensam och så rädd för att aldrig få nya vänner. Livrädd för att fortsätta vara den ensamma killen som växer upp till att bli en ensam man, ensam gubbe, ensam pensionär. Känns sådär hopplöst.. lite som då man var oskuld, kändes som att man aldrig skulle få vara med om det. Men sen när det hände så släppte det och det blev helt plötsligt mycket enklare att få tjejer.

Så i min värld betyder det att om jag lyckas få en ny vän så kommer ångesten och rädslan jag känner av ensamheten att försvinna. Att jag kommer känna tryggheten i att ha en vän. Att inte längre vara livrädd för att göra fel bara för att jag så gärna vill ha en vän och se varenda person som en potentiell vän. Nu fick jag huvudvärk o vet inte alls hur jag kom in på det här lol 

Men jag tror inte att det riktigt fungerar så Galen

SvaraCitera

Önskar att ha någon att ligga och lyssna på svensk poprock med, saknar det...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland så känns det ba "äsch" och jag vågar hoppas på att jag kommer skapa fina vänskapsrelationer. Och då våga hoppas ännu mer, att jag kommer träffa någon som verkligen kickar igång mitt hjärta. Behöver bli kär på nytt så jag kan gå vidare från någon jag knappt minns men fortfarande känner mig förälskad i. Känns dock något tragiskt att det känns som att jag knappt kommer ihåg henne.

Det känns bara konstigt att ens enda dröm är att få bra irl relationer. Alla vill väl ha bra relationer, många kanske önskar sig bra vänner/partners. Men att det är det enda man drömmer om.. känns riktigt riktigt tråkigt och fattigt. 

Känns som att jag kan göra så mycket med mitt liv och om jag kunde sluta trycka ned mig själv hela tiden så skulle jag kanske kunna få fram min fulla potential. Inte vara nån som bara sitter och säger dumma saker till mig själv, hindra mig själv från att få fram den jag kan vara. 

Blir ju alltid som man tänkt sig. ..

"Åh fan om jag missar spiken.. inte missa inte missa inte missa" och så klart, missar spiken och gör ett hål i väggen jag nyss satt upp. 

"jag är dum, FY FAN VAD DUM JAG ÄR.. SATANS DJÄVLA KLANTIGA FITTUNGE" o eftersom jag inte kan släppa det så fortsätter jag att tänka så, om och om igen.. varje dag.. i flera år sen kan jag inte se mig annat än dum. Och kan nu inte vara något annat än dum Tardig

typ sånt

man ska inte säga dumma saker te sig själv xD

fattar fortfarande inte hur jag kom in på det här

SvaraCitera
Ämnesstartare

IndigoTYST:
Önskar att ha någon att ligga och lyssna på svensk poprock med, saknar det...

lagom volym
i lagom belysning

🙁

SvaraCitera
24/7
 24/7

Frågan är ju varför jag söker kärlek och bekräftelse från män så innerligt efter allt som hänt. Med två pojkvänner i bagaget som blivit polisanmälda, en som varit otrogen, en annan som tvingat till sig sex + övriga händelser.  Vad är felet på mig Ledsen Rent spontant känns det ju som att det mest logiska vore att vilja vända ryggen till kärlek och partners 4evurz. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:
Frågan är ju varför jag söker kärlek och bekräftelse från män så innerligt efter allt som hänt. Med två pojkvänner i bagaget som blivit polisanmälda, en som varit otrogen, en annan som tvingat till sig sex + övriga händelser.  Vad är felet på mig Ledsen Rent spontant känns det ju som att det mest logiska vore att vilja vända ryggen till kärlek och partners 4evurz. 

Hjärta det är inget fel på dig!!

hur går det med killen du träffar nu då, känns det bra och så?

SvaraCitera
older comments