PMR:
Ta hand om dig och ta vara på de bra relationer du har! Man inser verkligen hur hur vissa betyder när sådant där hänt. Du verkar så himla fin, empatisk och stark - ville bara säga det.
Finis, detsamma
känner att jag gjort så himla dåligt intryck på hans föräldrar. har knappt fått tillfälle att prata med dem mer än att hälsa och mumla fram något innan vi går in på hans rum. de har frågat ett par gånger om jag vill äta middag där men jag har tackat nej varje gång för att jag de senaste veckorna haft svårt att äta och inte vill sitta och peta i maten där. så för dem är jag bara en konstig tjej som ligger med deras son. uäh får försöka mingla lite nästa gång jag är där
känner dessutom press på mig nu att visa mig trevlig och så för att försöka rädda allt men det gör att jag blir stel och inte kommer på något alls att säga. det låser sig helt!!! uähhh
det känns inte som rätt tillfälle att småprata när jag kommer ut ur hans rum med rufsigt hår och utkletat smink och de sitter och tittar på lördagsfilm.
terrormat:
känner att jag gjort så himla dåligt intryck på hans föräldrar. har knappt fått tillfälle att prata med dem mer än att hälsa och mumla fram något innan vi går in på hans rum. de har frågat ett par gånger om jag vill äta middag där men jag har tackat nej varje gång för att jag de senaste veckorna haft svårt att äta och inte vill sitta och peta i maten där. så för dem är jag bara en konstig tjej som ligger med deras son. uäh får försöka mingla lite nästa gång jag är där
Äh! Det är så lätt att överdriva saker i sitt egna huvud. Du har nog inte gjort ett dåligt intryck! Om du dessutom väljer att äta där någon gång så lär det ju betyda extra mycket för dem?
i fred
åh vet inte vad jag vill längre. vet inte om jag älskar honom eller nånting
i need my spaaace
PMR:
När man varit med om saker tidigare som varit jobbiga, så är det nog ännu mer lätt hänt. Klandra dig inte allt för mycket, att du har dåligt samvete tyder iaf på att du ångrar dig och då lär du förhoppningsvis ta lärdom av det? Hoppas att du kan börja njuta och ta till dig av allt fint och att ni får det bra till fullo!
tack för de stöttande orden behöver höra sånt
har alltid velat ha en relation där man typ bryr sig och kan lita på varandra..men det kommer aldrig hända. allt ska bara vara som det ska.
mpt:hv: tror alla utom jag är perfekta. dumt.
Den dagen jag insåg att det var så jag faktiskt tänkte.. Och att det inte stämmer...Det var en bra dag.
Fantastiskt:
Den dagen jag insåg att det var så jag faktiskt tänkte.. Och att det inte stämmer...Det var en bra dag.
har insett det rätt många gånger utan resultat 🙁
har insett det rätt många gånger utan resultat 🙁
Aa jo, samma här. Men att iallafall ha insett det va trevligt.
mina vänner e ganska bra ?
Jag är 17 min crush är 18 han föredrar 19åringar och han ser mig som sin bästa tjejkompis jag är så friendzonad...
orkar inte riktigt.
tanklösatankar: Jag är 17 min crush är 18 han föredrar 19åringar och han ser mig som sin bästa tjejkompis jag är så friendzonad...
han verkar inte så mogen