Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

older comments

Ämnesstartare

Kudhos:

Kram bästa sicce. Much love.

Sötis, kram

PMR:

Hur är det? Kanske är en för personlig fråga; men var ni närståent :/ Det som hände verkar ta upp din tankevserksamhet en hel del och man ska inte behöva tänka på sådant i din ålder. Ledsen Ta hand om dig. 

Hur det är...ehumm bättre än de flesta i alla fall! Ja det var vi. Mm inte endast det utan det är fler grejer som ställer till det menmen, det som hänt har hänt osv jag försöker vara optimistisk så mycket det går. Äh det är lugnt haha, du med min vän 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

om det inte vore för mina flatmates hade jag fått ett nervous breakdown så fort jag kom hem. jag grinade fan på tuben. mådde så jävla dåligt. kände mig... ensam. utsatt. långt bort från allt som får mig att känna mig trygg. även om jag är ganska nervös med dem med, eftersom jag inte känner dem helt ännu, så är de i alla fall de närmsta vännerna jag har här. så känns skönt att kunna avsluta dagen med dem liksom.

angående m så har fruliten rätt. det är inte honom i sig jag saknar. han kommer alltid att betyda mycket för mig, han var min första riktiga kärlek och han förändrade mig så otroligt mycket till det bättre. han gav mig enorm trygghet och jag har aldrig känt mig så nära en människa förut. men det är inte honom jag saknar. det är inte honom som person. det är den där närheten. kärleken. intimiteten. tryggheten. den kemi som vi hade. det som jag, förhoppningsvis, kommer kunna uppleva igen, med någon annan. men det är inte honom jag saknar. jag vill inte ha honom längre. och även om jag skulle vilja det så skulle det inte funka, för jag kan ändå inte lita på honom längre och nu vet jag att han är beredd att lämna mig från ingenstans pga hans jävla psykolog. om han kunde göra så mot mig en gång så kan han lika gärna göra så igen.

det känns skönt att inse det. tack fruliten, om du ser detta. du hjälpte mig till den insikten.

SvaraCitera
Paseo

har träffat en så jävla snygg kille under tiden som D vart i colombia. han ser ut som en fucking modell. perfektionen själv. och han gillar verkligen mig. jag gillar nog iofs endast hans utseende men kan ändå inte sluta tänka på honom. 

känns jävligt jobbigt. jag tror jag är förvirrad eftersom D aldrig ringer. o när han väl ringer har han alltid olika bortförklaringar till varför han inte ringt. när han gör så här tappar jag känslor. 

men jag vill verkligen verkligen verkligen vara med D och jag älskar honom, det gör jag. men det känns svagare nu. grät som fan när han åkte, visste inte var jag skulle göra av mig själv. nu känner jag mig obetydlig och bortglömd. 

hade jag inte haft D hade jag kastat mig över mr model. men nu säger jag nej hela tiden pga skulle aldrig göra något sådant. 

ännu ett problem är det att mr model kom och knackade på förra veckan, men jag låtsades sova. han sa till mig idag att han tänker komma hit efter jobbet. jag säger till honom att han inte får komma hit men han är desperat? eller........ han vill väl bara ligga. jag har sån jävla lust att öppna dörren ikväll å ha honom, sån jävla lust. men tänker inte göra det. 

när D kommer hem om 1 månad, ganska exakt, då ska jag inte ha gjort något med någon å så ska jag be honom förklara varför han inte hört av sig som han lovat att han skulle göra. jag ska fråga honom om han verkligen känner lika mycket för mig som jag känner för honom. sen får vi se vad som händer. om vi fortsätter vara tillsammans efter det så bye bye mr model. annars kanske jag kan tänka mig att köra på.

SvaraCitera
Ämnesstartare

En kvinna till mig idag: "Varför pratar du med mig? Du är ful och smal, gå iväg".

Ledsen

SvaraCitera
Kudhos

Paseohade jag inte haft D hade jag kastat mig över mr model. men nu säger jag nej hela tiden pga skulle aldrig göra något sådant. 

Bra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

ahahhah åh <3 min kille köpte en bikini till mig när han var i Barcelona <3 älskar hnm..

SvaraCitera
Ämnesstartare

så snällt gjort 🙂 blev jätte glad 😀

SvaraCitera
Ämnesstartare

person jag råkade kolla halvporr med rodnar varje gng vi får ögonkontat. det är skitstelt och jag fick svälta i två timmar pga ville ej befinna mig i köket samtidigt

trots att det flyter på när vi snackar annars äre 100% stelt. SE INTE PARADISKÄRLEK MED NÅGON NI KNAPPT KÄNNER!!!

SvaraCitera
Kudhos

kukoxo:
person jag råkade kolla halvporr med rodnar varje gng vi får ögonkontat. det är skitstelt och jag fick svälta i två timmar pga ville ej befinna mig i köket samtidigt

trots att det flyter på när vi snackar annars äre 100% stelt. SE INTE PARADISKÄRLEK MED NÅGON NI KNAPPT KÄNNER!!!

Blink haffa

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Blink haffa

fyfan va stääält

SvaraCitera
Kudhos

kukoxo:

fyfan va stääält

Blink

SvaraCitera
Ämnesstartare

.......:

ahahhah åh <3 min kille köpte en bikini till mig när han var i Barcelona <3 älskar hnm..

Förvånad?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kukkonen:

Förvånad?

en blå. min favorit färg. 😀

SvaraCitera
Ämnesstartare

.......:

en blå. min favorit färg. 😀

Vad kostade den? Förvånad

SvaraCitera