Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

older comments

NEMI
 NEMI

imorgon får jag se min älskade igen. weeeee

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

En alldeles för söt sitter mitt mot på tåget hem.
Hon vägrar sluta försöka få ögonkontakt.
Vill gå under jorden,
har panik.
Tåget går smärtsamt långsamt.
Efter en kvart ger jag upp den mentala flykten.
Så jag möter hennes ögon,
kroppen fylld av ångest.
Jag ler.
Hon ler,
säger "Hej",
fortsätter med "du pluggar på SU eller hur".
Jag svarar med världens kortaste "Ja".
Känner inte att jag tryckt en nagel genom huden.
Vi talar om likgiltiga saker.
Går av på samma station.
Skiljs åt.
Mörk tung ångest.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är nog lite kär
kan vara en perfekt människa i mina ögon
men personen finns inte i verkligheten, det gör de aldrig
någon gång skall jag aldrig mer upphöra med att drömma, det är mycket bättre så

SvaraCitera

5 år singel nu, känns ändå rätt bra! Riktigt skönt att bara kunna dra hem någon ha meningslöst sex i några timmar och sen skiljas åt och aldrig ses igen. Vet inte ifall resten av dagboken känner samma sak, men för mig funkar det prima. Såklart man kanske saknar någon att mysa med ibland, men för det mesta är det ganska straight forward med livet just nu! Pluggar spelutveckling och min musik rullar framåt åt rätt riktning :

SvaraCitera
Ämnesstartare

DeadmauS:
5 år singel nu, känns ändå rätt bra! Riktigt skönt att bara kunna dra hem någon ha meningslöst sex i några timmar och sen skiljas åt och aldrig ses igen. Vet inte ifall resten av dagboken känner samma sak, men för mig funkar det prima. Såklart man kanske saknar någon att mysa med ibland, men för det mesta är det ganska straight forward med livet just nu! Pluggar spelutveckling och min musik rullar framåt åt rätt riktning :

det kan man fast man är ihop med någon

mvh

SvaraCitera

vet inte om jag fryser eller ryser 
men jag känner att det börjar kännas på riktigt nu
har aldrig känt såhär förut
blir helt 09huebgyutfrd mmmmm förstör romantiska stunder för att det inte ska kännas för mycket

SvaraCitera

amsi:

det kan man fast man är ihop med någon

mvh

Jag antar att du syftar på  att gå hem med någon ha meningslöst sex och sen skilja sig åt även fast man har en flickvän/pojkvän? Jag personligen tycker inte det är schysst mot den andra personen i förhållandet, då det oftast bygger på förtroende och what not. Jag tror nog att det är därför jag är singel just nu, litar inte riktigt på mig själv ifall jag är ute med kompisar en kväll och blir full, då kanske jag går hem med någon bara för att jag kommer tillbaka i samma gamla fas som jag har haft i 5 år nu.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Doop snogg: vet inte om jag fryser eller ryser

ska sno den t en poem

SvaraCitera
Ämnesstartare

DeadmauS:

Jag antar att du syftar på  att gå hem med någon ha meningslöst sex och sen skilja sig åt även fast man har en flickvän/pojkvän? Jag personligen tycker inte det är schysst mot den andra personen i förhållandet, då det oftast bygger på förtroende och what not. Jag tror nog att det är därför jag är singel just nu, litar inte riktigt på mig själv ifall jag är ute med kompisar en kväll och blir full, då kanske jag går hem med någon bara för att jag kommer tillbaka i samma gamla fas som jag har haft i 5 år nu.

man kan ju bestämma att man får

SvaraCitera

amsi:

man kan ju bestämma att man får

Sant, dock skulle jag inte känna mig bekväm med det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

DeadmauS:

Sant, dock skulle jag inte känna mig bekväm med det.

nä alla gör inte det

välkommen tillbaks 

du bor i min stad

SvaraCitera

tevepro: har gjort d

Mycket gladMycket gladkom det upp några tankar?

SvaraCitera
lax
 lax

amsi: män över trettiofem har ngt konstigt

jag gillar det. 
intetuellkyutella men ändå rätt snygga forfaratnande.

SvaraCitera

Fick en ros igen av min käraste idag  Hjärta

Han har varit så otroligt stöttande efter allt som hände, känns overkligt och ovant med ngn som är så hängiven, blir mkt glad och tacksam Hjärta 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Snart smäller det & barn är på G
grattis, grattis. Låt oss fira med en spya, ska vi? 

SvaraCitera
older comments