"Du kommer må bättre om du får lite bättre rutiner. Du sover för lite och äter för oregelbundet"
*Lång paus*
"Men jag kan inte äta för ibland har jag en ångestklump i halsen och även om jag går och lägger mig klockan tio så somnar jag inte fören klockan tre för att jag mår dåligt"
"Känner igen mig i det där, det går över när man är äldre. Jag hade så när jag var yngre, det gick över när jag slutade tänka på ångesten. Så försök att inte tänk på det"
Jaha. Om det vore så lätt hade jag väl inte mått dåligt. Inte konstigt att jag trycker bort saker istället för att bearbeta dem när jag är uppfostrad på det här viset.
Fingerprints: Så försök att inte tänk på det"
Man ba
"TACK FÖR TIPSET. ATT DET VAR SÅ ENKELT! 10/10 WOULD NOT THINK AGAIN"
Har varit ihop med min kille i snart 1 år 🙂
Skönt att vara överens med någon för en gångs skull.
Även om det resulterade i att en viss annan försjönk tillbaka till ren trots för sakens skull. Finns det inget att käfta om går de ju alltid att försöka ändå.. gillar lekfull intellektualitet
gud om du finns o så
eftrsom ja aldrig kmr hitta kärleken på um me tanke på hur dålig ja e på snacka vettigt så kan ja va öppen me de här o typ säga att typ lovar dej min själ elr nått elr typ till dig djävulen o du finns
typ om ja får gifta mej o leva lyckligt o hon lyckligt o behandlar mig bra o inte otrogen o ja inte otrogen mot henne o massa barn o typ sånt o inga olyckor alls händer oss o typ ingen får nå perm skador o typ så bra man bara kan få de när man säljer sin själ
alltså hon ja mötte vi affärn o som typ gick om mej den snabba fan o så hamnade vi ändå i samma hiss HAHA ok den mörkhyade tjejen alltså som sa typ tack o sen de var så lite tror jag hon sa är lite osäker nu
så kan du få min själ o gö va du vill me den
hon eller attityd
börjar tänka på asmånga namn elr folk ja sett o vela älska
fast inte sett atti så ah men stt på forumet!
känns som att man måste välja bra när man säljr själen
vill skriva negress för de låter så djävla sexigt o som en prinsessa som kör magdansen framför mej varje kväll då vi ska försöka göra henne med barn så vi kmr vidare i relationen o livet
vill ha mulatter till barn
låter som krigare
Orka
vill ha ett barn som heter Andrew
Partner pluggar på skoj i flera timmar ist för att umgås med mig <\3
VEM FAN RäknAR MATTE PÅ SKOJ ENS
Får mensvärk av tanken
Skulle bara vilja ligga och mysa med någon. Personen kan låtsas att den tycker om mig för stunden och sedan gå hem.