Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

older comments

frukt

chips-reklam:

spd5c765
jag vet exakt var min plats är

FZKGR_t6uVpMIUo1KQRdTgu7KQpnuj-Z8mLtscoF
och sluta med de där mossiga skämten om att du förtrycker mig i egenskap av snubbe lr va d nu e du insinuerar

Alexander-Lukashenko-007.jpg

lugn nu det var till honolulu och snubbighet var vare sig något intrinsikalt till det som yttrats eller avsett med det

SvaraCitera
Ämnesstartare

åh gu fick just ett mail från en gammal onlinekompis som jag inte pratat med på flera år. att han ens kommer ihåg mig. helt sjukt. tysk snubbe. vi snackade typ dagligen för fem-sex år sen. sen slutade jag typ va inne på msn och sen försvann msn helt, så vi har inte snackat på aslänge. trodde inte ens han kom ihåg mig. tänkte mejla honom för ett tag sen och fråga hur han mår osv men kände mig lite mesig... "vf skulle han bry sig om att hålla kontakten med mig, om han ville göra det så skulle han ju skriva själv" osv. 

lol började gråta nu, känns cp att jag reagerar så starkt på ett litet mejl, va inte ens nåt stort, va ba typ "hej hur är det?".. men ändå. betydde så mkt att få det just nu. att få veta att nån tänker på mig. känner mig så bortglömd och värdelös hela tiden. det fick mig att känna att jag existerar för nån. även om det kmr gå över om typ fem minuter när jag svarat på mejlet så betydde det mkt just nu.

SvaraCitera

chips-reklam: jag vet exakt var min plats är

frukt: lugn nu

ooooh trouble in paradise

a6809a35fc1128cbeb8b2edf9015df01b0706b5a

SvaraCitera
Ämnesstartare

åh känns som att honolulu frukt o chips fick sitta o skratta för sig sjlva där.. så djävla fint 🙁 

SvaraCitera
Lounge

Zymba:
åh gu fick just ett mail från en gammal onlinekompis som jag inte pratat med på flera år. att han ens kommer ihåg mig. helt sjukt. tysk snubbe. vi snackade typ dagligen för fem-sex år sen. sen slutade jag typ va inne på msn och sen försvann msn helt, så vi har inte snackat på aslänge. trodde inte ens han kom ihåg mig. tänkte mejla honom för ett tag sen och fråga hur han mår osv men kände mig lite mesig... "vf skulle han bry sig om att hålla kontakten med mig, om han ville göra det så skulle han ju skriva själv" osv. 

lol började gråta nu, känns cp att jag reagerar så starkt på ett litet mejl, va inte ens nåt stort, va ba typ "hej hur är det?".. men ändå. betydde så mkt att få det just nu. att få veta att nån tänker på mig. känner mig så bortglömd och värdelös hela tiden. det fick mig att känna att jag existerar för nån. även om det kmr gå över om typ fem minuter när jag svarat på mejlet så betydde det mkt just nu.

Hjärta

förstår att dina känslor är väldigt sanna för dig.. att du skulle vara bortglömd och värdelös. men du existerar för mig med. så då kanske du kan bli dubbelt så glad nu?? tänker ofta på dig. ville ba säga det. även om det kanske ej går in

SvaraCitera

Fasiken:
åh känns som att honolulu frukt o chips fick sitta o skratta för sig sjlva där.. så djävla fint 🙁 

hahaha satt o asgarvade flera gånger

SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

hahaha satt o asgarvade flera gånger

ja me 🙁 ni va sjukt duktiga 

SvaraCitera

Fasiken:

ja me 🙁 ni va sjukt duktiga 

Mycket glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

Hjärta

förstår att dina känslor är väldigt sanna för dig.. att du skulle vara bortglömd och värdelös. men du existerar för mig med. så då kanske du kan bli dubbelt så glad nu?? tänker ofta på dig. ville ba säga det. även om det kanske ej går in

HjärtaHjärtaHjärta
uppskattar det, puss

SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Alexander-Lukashenko-007.jpg

lugn nu det var till honolulu och snubbighet var vare sig något intrinsikalt till det som yttrats eller avsett med det

yäyä whatever

Fasiken:

hahaha ja Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

åh hoppas ja lyckas me nån tinder dejt

just nu känns de som att ja e ute efter mest än ba vänskap även om ja typ mest vil ha de

så vill ja oxo ha sex!!! 

så många år sedan omg kmr va så flummig om ja inte tar den bakifrån :$ 
elr så oroar ja mig i onödan o kanske har kvar lite självförtroende nä de väl börjas?? 

men hmm ne vågar inge mer tinder fan va elaka alla är hatar er människor hoppas ni typ dör o aldrig återuppstår elr hamnar i himmelen 

SvaraCitera
Kudhos

Så egoistiskt som det låter, så är jag lite less över att hon är bortrest över helgen. Saknar att umgås med henne. Att prata med henne, titta på film med henne eller bara umgås med henne. 

Samtidigt som att jag gillar att hon håller sig upptagen så gillar jag inte mig själv med dessa tankar. Vi är inte i ett förhållande eller ens pratat om det.

Men jag vet inte. Varför blir jag så känslomässigt tagen av de som visar mig minsta tecken på uppmärksamhet? 🙁

SvaraCitera
Lunos

Kudhos

Du är en levande justgirlythings quote

SvaraCitera
Kudhos

Lunos:

Du är en levande justgirlythings quote

Det är min inspo. Ursäkta när jag ska köpa en till pumpkin spice latte. 

SvaraCitera
Lunos

Kudhos:

Det är min inspo. Ursäkta när jag ska köpa en till pumpkin spice latte. 

lika innehållslös, allmän och "djup"

SvaraCitera
older comments