Lounge:
Är dock inte tillgänlig.. Nu ska jag fokusera på mig själv. Lära mig att älska mig själv. Jag tror det ligger något i uttrycket att man kan inte älska andra om man inte älskar sig själv.
det låter som en bra plan, lycka till.
Update på snubben som jag bah vill vara polers med: Vi gick på bio. Den 14:e. Han säger "orkar inte med en flickvän nu". Pustade ut.
läste genom gamla sms för att det var mindre destruktivt än att ta kontakt(och man måste ju vara självdestruktiv en fin natt som denna). tror att vi tappade bort varandra innan vi ville kännas vid det. behöver någon mer än jag behöver honom, och det är nog ett rätt bra steg att vara på två månader senare. kanske mer något än någon. troligen.
Tickstart:
haha det betyder ju att han vill ha dig fattar du väl 😀
Säg inte så! Vad fan! D: Nu gör du mig orolig igen ju
Webbitch:
haha men låt mig fråga dig då; är han skitsnygg och populär och kan få en tjej i princip när han vill?
Webbitch:
Finns två skäl att säga så som han gjorde:
1. Han är orolig för att du är intresserad av honom på ett sätt som inte är besvarat och han vill undvika att du hoppas på något
2. Han är intresserad av dig men vill verkar mindre tillgänglig och därför intressantare
Tickstart:
haha men låt mig fråga dig då; är han skitsnygg och populär och kan få en tjej i princip när han vill?
Har ärligt talat ingen aning längre, han är ute mer än mig, men jag går knappt utanför dörren så det är svårt för mig att avgöra. Han ser väl hyfsad ut, bättre än han gjorde för några år sedan, att sluta supa så jävulskt och börja träna istället var ett smart val av honom.
Exner:
Finns två skäl att säga så som han gjorde:1. Han är orolig för att du är intresserad av honom på ett sätt som inte är besvarat och han vill undvika att du hoppas på något
2. Han är intresserad av dig men vill verkar mindre tillgänglig och därför intressantare
Hoppas på 1:an vad fan. med vår historik tycks det också mest troligt, han är ett av mina föredetta vänners ex och jag är ett av hans bandpolares ex. #uddavänskap
Är det 2:an så blir jag ledsen. Måste ju liksom säga upp vänskapen då ju, för att han inte ska bli trampad på varje gång han ser mig. Blir ju liksom som en rejection varje gång vi hänger ifall det är något sådant.
Jag tror på 2an. Men kanske inte riktigt av den anledningen, tänkte mer att han ville spela cool för att inte verka för på bara.
Så relationsanarkade jag detta då.
Spontana känslor angående alla relationer med folk just nu: UH.
Typ så.
Mer genomtänkta: Uhff Urk Näej ugh.
🙂
Har avslutat 1 skev relation. Det känns riktigt bra faktiskt
likeraketen är här
jag fick upp penja på tinder